et 42 tenzo R goeie waarde?
et 42 tenzo R goeie waarde?
zit al een tijdje te kijken naar nieuwe velgen,en deze lijken me wel wat
Wiel DC 6-1 17x7 ET42 5x100/114.3 Brons
* Tenzo DC 6-1 Lichtmetalen velg brons
* 17" hoog
* 7" breed
* 5 x 100 gaten en 5 x 114,3 gaten
* ET waarde 42
http://www.akr-performance.nl/shops/ima ... bronze.jpg
met een et waarde van 42. de originele van de itr zijn toch 45? ze mogen wel iets meer naar buiten staan,maar niet verder naar binnen,dan zit ik met et 42 toch goed? en trouwens wie kan er een fotoshop maken van deze velg onder een cw itr?
Wiel DC 6-1 17x7 ET42 5x100/114.3 Brons
* Tenzo DC 6-1 Lichtmetalen velg brons
* 17" hoog
* 7" breed
* 5 x 100 gaten en 5 x 114,3 gaten
* ET waarde 42
http://www.akr-performance.nl/shops/ima ... bronze.jpg
met een et waarde van 42. de originele van de itr zijn toch 45? ze mogen wel iets meer naar buiten staan,maar niet verder naar binnen,dan zit ik met et 42 toch goed? en trouwens wie kan er een fotoshop maken van deze velg onder een cw itr?
Zoek nou:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ght=waarde
ET 50 is dus zeker niet overdreven maar:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ght=waarde
ET 50 is dus zeker niet overdreven maar:
ITR1689 wrote:ET = 50 mm bij stock ITR.
ik heb t hier over et 42 of hier iemand mee bekent is,mr x als je een topic ziet waarvan je denkt dit heb ik al zo vaak gezien lees hem dan gewoon niet zodat andere gebruikers wel gewoon kunnen reageren,en mijn topic schoon blijft met normale antwoorden.... de zoekfunctie gebruik ik ook altijd wel van te voren,maar nieuwe en specifiekere antwoorden zijn soms ook weer handig...
mr. X wrote:Ik reageer lauter op het antwoord van ATR 270, als je dat niet kunt hebben weet ik het ook niet. Het leek me iig nuttige informatie voor dit topic, maar ik hou mn mo
nd wel!
Ik ben ook niet boos of zo,maar er wordt soms iets te snel geroepen dat je beter moet gaan zoeken. En het ging me niet speciaal om je antwoord op atr 270,maar in het algemeen. :toost:
mr. X wrote:Zoek nou:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ght=waarde
ET 50 is dus zeker niet overdreven maar:ITR1689 wrote:ET = 50 mm bij stock ITR.
ik weet ondertussen wel dat ITR stock et 50 heeft, wat ik probeerde te zeggen dat er aftermarket nauwelijks wielen met et 50 te vinden zijn.
Ze zullen er vast wel zijn, maar je wordt erg beperkt in je keuze.
ik ken het nog uit mijn ee8 -tijd, die hebben ook et 50.
Maar heb altijd prima gereden op aftermarket et 45
ATR 270 wrote:"mr. X":15o4qprj wrote:Zoek nou:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ght=waarde
ET 50 is dus zeker niet overdreven maar:ITR1689 wrote:ET = 50 mm bij stock ITR.
ik weet ondertussen wel dat ITR stock et 50 heeft, wat ik probeerde te zeggen dat er aftermarket nauwelijks wielen met et 50 te vinden zijn.
Ze zullen er vast wel zijn, maar je wordt erg beperkt in je keuze.
ik ken het nog uit mijn ee8 -tijd, die hebben ook et 50.
Maar heb altijd prima gereden op aftermarket et 45[/quote:15o4qprj]
Gaat ten koste van je wegligging (circuit-werk), als je het puur voor de show doet dan is er niets aan de hand.
Voodoo wrote:ATR 270 wrote:"mr. X":19j5sthk wrote:Zoek nou:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ght=waarde
ET 50 is dus zeker niet overdreven maar:ITR1689 wrote:ET = 50 mm bij stock ITR.
ik weet ondertussen wel dat ITR stock et 50 heeft, wat ik probeerde te zeggen dat er aftermarket nauwelijks wielen met et 50 te vinden zijn.
Ze zullen er vast wel zijn, maar je wordt erg beperkt in je keuze.
ik ken het nog uit mijn ee8 -tijd, die hebben ook et 50.
Maar heb altijd prima gereden op aftermarket et 45
Gaat ten koste van je wegligging (circuit-werk), als je het puur voor de show doet dan is er niets aan de hand.[/quote:19j5sthk]
voor circuitwerk gebruik je ook geen aftermarkets mag ik hopen, maar monteer je je stocks terug, tenzij je erg lichte aftermarkets hebt kunnen vinden met de juiste ET
simpele vuistregel: pak de originele et-waarde en ga maximaal 10 hoger of lager...
bij standaard 55 kun je dus goed wegkomen met 45.
Uiteindelijk zul je het wel merken... de auto zal iets meer last hebben van spoorvorming... maar dat heeft ook te maken met platte banden met een stugge wang
Hoe dan ook: je hoeft je bij et45 geen zorgen te maken!
bij standaard 55 kun je dus goed wegkomen met 45.
Uiteindelijk zul je het wel merken... de auto zal iets meer last hebben van spoorvorming... maar dat heeft ook te maken met platte banden met een stugge wang

Hoe dan ook: je hoeft je bij et45 geen zorgen te maken!
Nick wrote:even oude koeie uit de sloot halen haha
ET waarde FN2??
Heb nu velgen gevonden
DE Tenzo-R DC 6-1 18 Inch 9.5J ET20 5x114.3 Black/Red
Alleen nu komt de vraag... welke ET waarde moet ik nemen??
Ze zijn er in ET 20 24 en 45
Owja plaatje bij het praatje
Zijn mooie velgen denk ik wel onder een FN2! Alleen vind het zo stom dat er drift staat op het randje.
Nick wrote:even oude koeie uit de sloot halen haha
ET waarde FN2??
Heb nu velgen gevonden
DE Tenzo-R DC 6-1 18 Inch 9.5J ET20 5x114.3 Black/Red
Alleen nu komt de vraag... welke ET waarde moet ik nemen??
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken over de breedte van die velg dan over de ET waarde. Ik denk dat je 9.5J niet gaat weg krijgen in de wielkasten...