ja, ik ook.
Het gaat me ook meer om een beter beeld te krijgen over de band omstandig heden op het circuit.
Je kan alarmen instellen.
Zo kan ik dus een max druk instellen die af gaat als de druk hoger wordt door toenemende temperatuur. Dan wordt het weer tijd om de banden spanning bij te stellen.
Zou je door gaan krijg je het risico dat de grip ernstig verminderd.
Op de baan verlagen we de druk zodat hij ongeveer 2.2bar blijft. Als je dan een dag later kijkt wat de druk is schrik je je rot. Het blijkt dan dat je bv de voorbanden bijna 1 bar hebt laten leeg lopen om die 2.2bar vast te houden.
Zo kan ik bv ook goed zien of de banden hun optimale temp al hebben. Voor die tijd moet ik me even inhouden.
Dit zijn dus de ventielen? grappig... en dus wireless naar de bedrading... jammer dat er geen complete installatiehandleiding op de verkoopsite staat...
leuk spul man! zeker als je net als jij zoveel op het circuit te vinden bent...
Het werkt goed weet ik van andere die er wel mee rondrijden. Zelf heb ik wel van de koop afgezien. Dit in verband met dat ik niet kon kiezen op welke set velgen ik ze ging zetten. En om nou voor 3 sets velgen extra sensoren te kopen werd me ook een beetje te gek.
Verder moet een banden boer knap presies te werk gaan tijdens banden wisselen. En aangezien mn race banden nogal vaak gewisseld moeten worden zie ik de bui al hangen dat er minimaal 1 per wissel aangaat.