Je Buddyclub was duidelijk hoorbaar :lol: ik hoorde je in de morgen voorbij rijden op weg naar het circuit.
Ook nog even staan kijken vanaf 15:30h
De CTR was leuk de RX7 aan het pesten 8)
Marsnel Filmpje 147.9 pk @ testbank + Filmpje Zandvoort (SJ)
die groene coupe was van mij. Eerste keer dat ik op zandvoort reed. Was wel erg leuk. Moet zeggen dat je erg goed rijdt met je hb. Had zelf wat problemen met een naar recht trekkende auto bij het remmen op hoge snelheden en de stuurbekrachtiging begaf het in de voorlaatste bocht.
Voor eerste keer zandvoort had je goed de gang erin! Laatste keer audi-s was je toen je binnenwiel aan het oproken of was dat je stuurbekrachtiging? sowieso nette coepee..
Je Buddyclub was duidelijk hoorbaar ik hoorde je in de morgen voorbij rijden op weg naar het circuit.
Ook nog even staan kijken vanaf 15:30h
De CTR was leuk de RX7 aan het pesten
15:30?? toen zat ik al in m`n hotel.. haha Of bedoelde je de vorige keer vrijrijden?
Marsnel wrote:die groene coupe was van mij. Eerste keer dat ik op zandvoort reed. Was wel erg leuk. Moet zeggen dat je erg goed rijdt met je hb. Had zelf wat problemen met een naar recht trekkende auto bij het remmen op hoge snelheden en de stuurbekrachtiging begaf het in de voorlaatste bocht.
Voor eerste keer zandvoort had je goed de gang erin! Laatste keer audi-s was je toen je binnenwiel aan het oproken of was dat je stuurbekrachtiging? sowieso nette coepee..
Dat was de stuurbekrachtiging. Zag toen wat rook onder de kap vandaan komen en een paar tellen later viel de bekrachtiging weg. Toen maar rustig aan gedaan de laatste bochten en het rechte stuk...
Ben benieuwd naar het filmpje trouwens

Hatchman wrote:Marsnel wrote:Ben benieuwd naar het filmpje trouwens![]()
http://stage6.divx.com/user/SJContent/v ... -zandvoort
8) Eindelijk
- Gaskleppie
Hee,
Mooi fimpje!
Maar wat doe jij daar tussen al die hersen loze zeg! Tandjes, blij dat ik dara niet tussen hoef te rijden zeg...
Je rijdt eigenlijk heel netjes, remt op tijd, schakeld op tijd, optijd op je gas. De basis dingen gaan echt goed. En dat zijn de belangrijkste punten. De snelheid komt dan vanzelf!
Op sommige punten zou je je lijn wat aan kunnen passen en zou de snelheid wat omhoog kunnen maar door de bank genomen ben je erg goed bezig! Toppie!
Mooi fimpje!
Maar wat doe jij daar tussen al die hersen loze zeg! Tandjes, blij dat ik dara niet tussen hoef te rijden zeg...
Je rijdt eigenlijk heel netjes, remt op tijd, schakeld op tijd, optijd op je gas. De basis dingen gaan echt goed. En dat zijn de belangrijkste punten. De snelheid komt dan vanzelf!
Op sommige punten zou je je lijn wat aan kunnen passen en zou de snelheid wat omhoog kunnen maar door de bank genomen ben je erg goed bezig! Toppie!
Danku SJ!!!!!
@ Gaskleppie
Tja het was wel bizar druk, gelukkig is mijn auto iets minder duur dan integra of iets dergelijks. Daardoor durf ik me er tussen te mengen.
Let maar niet teveel op de lijnen hier, was meer bezig met mensen inhalen dan dat ik echt op m`n techniek kon letten.. (en in m`n ritme kon komen)
Ow, laatste rondje, de bocht voor de audi-s bocht, kreeg ik hem niet in z`n twee en mist ik het instuurpunt. Daardoor kwam ik op het nat, met mooi glijwerk tot gevolg..
Maar toch mooi stukje gummen..
@ Gaskleppie
Tja het was wel bizar druk, gelukkig is mijn auto iets minder duur dan integra of iets dergelijks. Daardoor durf ik me er tussen te mengen.
Let maar niet teveel op de lijnen hier, was meer bezig met mensen inhalen dan dat ik echt op m`n techniek kon letten.. (en in m`n ritme kon komen)
Ow, laatste rondje, de bocht voor de audi-s bocht, kreeg ik hem niet in z`n twee en mist ik het instuurpunt. Daardoor kwam ik op het nat, met mooi glijwerk tot gevolg..

Maar toch mooi stukje gummen..