Ik ben net terug van Autoglass-clinic. Ze hebben de ruit van mijn Accord CH6 vervangen voor 349 euro. Alles lijkt mooi gedaan. Ze hebben hem ook een uurtje langer laten drogen omdat hij verlaagt is. Ik weet wel niet of deze ook bestaat in Nederland.
RedSun wrote:Voor die drie voorruitjes die hier per jaar vervangen worden ga ik echt geen reclame maken Ivo en vind jou opmerking dan ook onder de gordel.
De mensen hier zijn liefhebbers en ik zit dicht op het vuur vandaar mijn opmerkingen in deze thread. Door ervaring in schadeland probeer ik de mensen hier te helpen die om advies vragen. Mijn advies is niet naar Carglass te gaan maar het is maar een advies, geen opdracht.
Mijn opmerking was niet als zodanig bedoeld. Ik proefde zoals gezegd iets anders dan wat je nu uitlegt, ik wist niet waar jij je op baseerde en waar je uitspraken vandaan kwamen. Vandaar ook mijn vraag.
Jouw antwoord is duidelijk en rechtvaardigt meteen je eerdere uitspraken, en daar was ik op uit. :agree: 8)
Vaak zijn er anderen die hun mening als feit geven zonder daarbij de onderbouwing te leveren, en vooral in zo'n geval van een uitgesproken en telkens herhaalde voorkeur ga ik meteen in een hogere staat van alertheid :wink:
Ruit van de ATR is dikker dan de standaard Accord, aldus de dealer. Daarom moet je ook de bijbehorende lijst bestellen..en ik altijd maar denken dat een ATR ruit dunner is vanwege gewichtsbesparing, blijkt ie dikker zodat de carosserie stijver wordt.