Sinan wrote:niet vergeten de FD2!
in mijn ogen de perfecte R
Wat ik eigenlijk bedoel is dat de ITR in '96 de eerste echte Type R was na de gelimiteerde NSX-R van 1992.
S.J. wrote:Joeytjuh wrote:maar het design is wel mooier haha
Ik heb liever 80% performance dan 80% looks.
Sinan wrote:BlackTeg wrote:Ik blijf toch nog in mijn zwarte Integra Type R rijden, the Godfather of all Type R's imho.(exclusief de eerste NSX-R)
niet vergeten de FD2!
in mijn ogen de perfecte R
IvoG wrote:Tja, bij de Type-R lijn gold vroeger: ready to race.
Ik ben bang dat ik met Sander moet instemmen als ik zeg dat de FN2 in mijn optiek en gemeten met Honda's eigen maatstaf (de voorganger) de rode H niet waard is. Het is eigenlijk een Civic VTI. :idea:
HondArd wrote:IvoG wrote:Tja, bij de Type-R lijn gold vroeger: ready to race.
Ik ben bang dat ik met Sander moet instemmen als ik zeg dat de FN2 in mijn optiek en gemeten met Honda's eigen maatstaf (de voorganger) de rode H niet waard is. Het is eigenlijk een Civic VTI. :idea:
Daar ben ik het he-le-maal mee eens. Een VTI is een "normale" gekietelde versie van een bestaand Honda-model die wel serieus snel is, maar qua algehele performance niet bij de Type-R in de buurt komt.
unicorn wrote::cry: dan moet ik mijn lidmaatschap maar weer opzeggen :cry:
Maar het blijft een geweldige gezinsauto :twisted:
HondArd wrote:unicorn wrote::cry: dan moet ik mijn lidmaatschap maar weer opzeggen :cry:
Maar het blijft een geweldige gezinsauto :twisted:
Er zijn ook mensen die denken dat een ATR CH1 geen echte is, en zelfs de ITR DC5 wordt als minder beoordeeld. Zo lang er vanuit Honda Type-R op je bolide is gezet ben je gerechtigd om lid te zijn van de club (kan ook zonder Type-R trouwens) en kun je met je op meetings met je FN2 naast alle andere Type-R's staan (en dat mag ik met mijn MB6 dan weer niet).
Katana wrote:Hoe je het wend of keert, het is op z'n zachtst gezegd " verrassend" dat Honda eerst een Type-R benchmark neer zet met LSD, onafhankelijk ophanging rondom, VTEC, balance, GEWICHT, Recaro, enz
En het dan compleet te negeren bij een nieuw model :dunno:
Honda Japan heeft niet voor niets een " eigen" FD2 gebouwd.
We zijn beroofd![]()