Dag Fans van honda ;
ook ik heb me aangemeld op dit forum,ben al lange tijd aktief met italiaanse auto`s maar had ook vroeger wel eens een crx gehad die me wel goed beviel en de motoren van Honda waren ook goed.
Nu ben ik serieus van plan om over te stappen naar een oudere Accord R uit 1999 of 2001,de eerste is nummer 35,de andere een rode en denk niet genummerd?
Wie kan me meer vertellen over de nummer 35? en volgens mij is de rode versie technisch gelijk aan de witte versies?
Groeten
en mischien zie ik jullie bij een v/d treffens of circuit rijden.
Groeten
Stephan Kort
even voorstellen
- Knite Force
Re: even voorstellen
[quote="skort"]Dag Fans van honda ]
Welkom op het forum Stephan,
Ik kan je wellicht helpen als je meer wil weten over de ATR, maar zelf zoeken is veel leuker
Nr 35 is van Ron geweest.
Belangrijke punten van aandacht zijn de distributie, achterste remleidingen en wat kleine puntjes.
De LTD's zijn standaard Type-R kaal. De meeste hebben er het airo paket op gezet; vleugel, HID.
Welkom op het forum Stephan,
Ik kan je wellicht helpen als je meer wil weten over de ATR, maar zelf zoeken is veel leuker

Nr 35 is van Ron geweest.
Belangrijke punten van aandacht zijn de distributie, achterste remleidingen en wat kleine puntjes.
De LTD's zijn standaard Type-R kaal. De meeste hebben er het airo paket op gezet; vleugel, HID.