Fotoshoot, 2x EK, 1x EP3
-
Fotoshoot, 2x EK, 1x EP3
Ik fotografeer graag en toevallig heb ik een aantal vrieden die net zo gek zijn van Honda's als dat ik dat ben.
Afgelopen zaterdag een wasmiddagje gehouden en de locatie bleek uitstekend geschikt om wat foto's te schieten.
Ik heb ze op mijn weblog gezet (midden tussen wat sinterklaas geneuzel), maar voor wie nog wat foto's wil zien, kan ze bekijken in deze blog (onderaan op de cijfers klikken, dan openen ze vanzelf):
http://sanderdegans.blogspot.com/2007/1 ... n-een.html
Ik hoor wel wat jullie er van vinden!
Afgelopen zaterdag een wasmiddagje gehouden en de locatie bleek uitstekend geschikt om wat foto's te schieten.
Ik heb ze op mijn weblog gezet (midden tussen wat sinterklaas geneuzel), maar voor wie nog wat foto's wil zien, kan ze bekijken in deze blog (onderaan op de cijfers klikken, dan openen ze vanzelf):
http://sanderdegans.blogspot.com/2007/1 ... n-een.html
Ik hoor wel wat jullie er van vinden!
-
-
-
-
-
-
Niks mis met je monitor lijkt mij, gewoon een zeer goed gemeten belichting van de foto's 8)AllGo wrote:Volgens mij is er iets mis met mijn monitor hier. Die foto's van die witte doen pijn aan mijn ogen, en die donkere is bijna zwart. De enige auto die goed belicht lijkt hier, is de zilvergrijze. De achtergrond is wel netjes overal.
Mooie foto's Sander, lange sluitertijden met een statief gebruikt zie ik? 8)
-
Nou IvoG,
Niet met een statief maar gewoon vanaf de hurkjes en de adem inhouden. Ik had geen statief bij me, alleen maar mijn camera en de locatie leende zich opeens fantastisch om wat plaatjes te schieten.
Daarna heb ik ze natuurlijk wel wat bewerkt in photoshop. Zo heb ik het contrast wat lekker overdreven opgeschroefd zodat het wit écht wit wordt en het donkergrijs van mijn EP3 werd daardoor wat donkerder.
Niet met een statief maar gewoon vanaf de hurkjes en de adem inhouden. Ik had geen statief bij me, alleen maar mijn camera en de locatie leende zich opeens fantastisch om wat plaatjes te schieten.
Daarna heb ik ze natuurlijk wel wat bewerkt in photoshop. Zo heb ik het contrast wat lekker overdreven opgeschroefd zodat het wit écht wit wordt en het donkergrijs van mijn EP3 werd daardoor wat donkerder.
-