Verzekeren itr

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
VtecBob

Verzekeren itr

Post by VtecBob »

Ik heb de search al gebruikt, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag.

Ik ben nu 20 jaar, 2 jaar schadevrij gereden. Maar ik zit nu bij ZLM en die wil een auto boven de 150 pk niet verzekeren aan mijn leeftijdscatogorie.
Iemand bekend met een maatschappij die dit wel wil doen.

Dus mensen die voor hun 23ste een type r hebben verzekerd graag reactie. Verzekeren op me ouders naam is geen optie. Wil ten eerste zelf verder de no-claim opbouwen, en me ouders hebben allebei ook al autop op hun naam, en willen zelf ook liever dt die op mijn naam komt.

Alvast bedankt!

Woon in Noord-Brabant, meende dat verzekeren per regio kon verschillen.
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Ik was 22 toen ik mijn ITR kocht, en ik heb die destijds wel gewoon (all-risc) kunnen verzekeren (met wat moeite). Ik heb dan nog wel geluk dat ik via het werk 50% korting krijg op m'n autoverzekering, maar ik moest nog steeds iets van 120,- Euro per maand betalen. Verder moest ik persé een klasse 3 alarm hebben met certificaat, en had ik een eigen risico van 1000,- Euro.

Met de Civic heb ik het wel wat beter aangezien ik nu uit de risicogroep ben, en nog nooit schade heb gehad. Ik betaal nu 60,- Euro per maand, met een eigen risico van 150,- Euro.

Ik ben trouwens verzekerd bij Van Helvoort in Gemert.
VtecBob

Post by VtecBob »

Oke bedankt! Ga ik daar eens informeren.
Ik betaal nu voor mijn sol allrisk 145 euro in de maand.
Dus dan vind ik die 120 euro niet erg.
mr. X

Post by mr. X »

Johan FN2 wrote:...via het werk 50% korting krijg op m'n autoverzekering, maar ik moest nog steeds iets van 120,- Euro per maand betalen.

Dat zou resulteren in 240 euro voor jou Robbert :wink:
VtecBob

Post by VtecBob »

Ohja..verkeerd gekeken..ach ja..wel een type r onder me kont.
Dus zie het probleem nog niet..
wilco

Post by wilco »

Nooit geen moeite mee gehad met auto's die veel vermogen hadden. Op mijn 22e had ik een Subaru Impreza GT Turbo , die ik zonder problemen kon verzekeren.

Ik zit bij FBTO en betaal nu €63 voor Allrisk met ;
-No Claim beschermer
-Ongevallen Inzittende
-Accesoires max.
-Pechhulp
Lucas79

Post by Lucas79 »

Niet echt een type-R, maar vanaf mijn 19de rijdt ik al in CRX en. Deze hebben (totdat ik uit de risico groep kwam) altijd bij london verzekeringen. (http://www.london.nl). Dit was toe via de CCH en viel qua premie niet tegen.
Ik heb ze gelukkig nooit nodig gehad, dus geen idee of het een "goede" verzekeraar is.
Deus Ex Machina!
Jo&

Post by Jo& »

Wij zijn allemaal bij Actua verzekerd. Zeker aan te raden, zie de website: http://www.actua.nl/index/37/honda-verzekeringen
Wij hebben nooit problemen gehad met deze verzekeraar.
Kwa prijs weet ik niet hoe het zit. Was iig goedkoper dan waar we vandaag kwamen. Plus de voordelen zijn top (zie dus de link).
VtecBob

Post by VtecBob »

unicorn wrote:Niet echt een type-R, maar vanaf mijn 19de rijdt ik al in CRX en. Deze hebben (totdat ik uit de risico groep kwam) altijd bij london verzekeringen. (http://www.london.nl). Dit was toe via de CCH en viel qua premie niet tegen.
Ik heb ze gelukkig nooit nodig gehad, dus geen idee of het een "goede" verzekeraar is.

Ja een crx heeft ook maar hooguit 150 pk std als je een vtec hebt.
Gaat hier om 150+ pk..Joanne bedankt voor de link!
autodre

Post by autodre »

centraalbeheer.nl deed bij mij ook niet moeilijk..
Killabee

Post by Killabee »

independer.nl
RedSun

Post by RedSun »

Wordt een dure grap maar is zeker mogelijk bij verschillende verzekeraars. Let wel op je eigen risico per gebeurtenis, ga dus niet alleen op de prijs af.

De ervaringen die ik met London heb zijn K met P.
Maar ik heb er ook anders mee te maken dan een particulier :D
Nana korobi ya oki
jef-il-vec

Post by jef-il-vec »

ik ben ook moeten overstappen van zlm..

zit nu bij fortis asr, word wel gewoon via t kantoor van zlm gedaan.. kan je eventueel gewoon eens naar vragen natuurlijk.

grtz jef
VtecBob

Post by VtecBob »

Deze kan wat mij betreft dicht!
Via een kennis van me kunnen regelen!

1 tip voor de mensen die ook in de risicogroep zitten, ga niet naar centraal beheer of fbto, betaal je gewoon 200 euro per maand (allrisk)
autodre

Post by autodre »

VtecBob wrote:Deze kan wat mij betreft dicht!
Via een kennis van me kunnen regelen!

1 tip voor de mensen die ook in de risicogroep zitten, ga niet naar centraal beheer of fbto, betaal je gewoon 200 euro per maand (allrisk)

waar zit je nu dan?
VtecBob

Post by VtecBob »

Jaa via een kennis, die heeft me doorgeschakeld naar waar hij verzekerd zit. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen hoe die precies heet.
Ik laat het morgen even weten. en dan ook de prijs die ik kwijt ben.
Maar die is iig minder als mijn delsol alrisk nu kost.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik zat bij london met me civic dat is echt geen aanrader dat zijn een stel honden eerste klas en dat is zeker.
ik had een keer een inbraak gehad al mijn audio eruit gejat. een keer een nieuwe voorruit en na 2 jaar een schade wat naderhand niet eens mijn schuld was. maar voor dat ik dat fatsoenlijk kon aantonen hadden die idioten me op de zwarte lijst gezet want ik zorgde voor teveel kosten bij de verzekerings maatschappij.
kon mijn auto nergens meer verzekeren.
t gerecht en al erbij heel getouwtrek geweest uiteindelijk weer van de lijst af want t hele verhaal sloeg nergens op. t is maar dat jullie t weten london is leuk zolang je niks heb,,, heb je wel wat regelen ze t zo.
ik zit nu bij interpolis via de rabobank
ik was 23 en 2jaar schade vrij heb wel ff goed moeten praten maar ze hebben me itr verzekerd en
ik betaal nu 99 per maand all risk
inzittende verz. erbij
noclaim garantie enz.
ik vind t een fijne verz.maatschappij
is trouwens alles na london
baRt

Post by baRt »

interpolis

dan kun je daarna weer een stapje omhoog... interpolis heeft hier niks anders dan problemen veroorzaakt...

ik betaal liever wat meer voor een goede verzekering... then again, ik zit al niet meer in de risicogroep, dus heb minder gedoe met de kosten
Locked