Type R nummer
Type R nummer
de vorige eigenaar heeft het serienummer plaatje uit men CTR gehaald, iemand enig idee of ik dit terug kan aanvragen. Men R is niet compleet zonder nummer he :-?
Wie haalt dat er nou in vredesnaam uit, ik bedoel. Je moet ook nog daadwerkelijk 2 popnagels uitboren om het plaatje eraf te krijgen.
Zoiets hoort bij de auto, klaar! Afblijven. Ik zou haast zeggen dat het de Type-R zijn identiteitsbewijs is. Haha.
Ik zou eens bij de dealer informeren naar de mogelijkheden (van het achterhalen van het exacte nummer).
Wat zegt de vorige eigenaar dan?
Zoiets hoort bij de auto, klaar! Afblijven. Ik zou haast zeggen dat het de Type-R zijn identiteitsbewijs is. Haha.
Ik zou eens bij de dealer informeren naar de mogelijkheden (van het achterhalen van het exacte nummer).
eteuben wrote:Wie haalt dat er nou in vredesnaam uit, ik bedoel. Je moet ook nog daadwerkelijk 2 popnagels uitboren om het plaatje eraf te krijgen.
ik heb nog liever dat ze mijn radio jatten als mijn type r plaatje....