Martin.O wrote:wat voor tig lasapperaat heb jij (merk/type/prijs)
heel mooi laswerk
Ik doe dit op mijn werk. Het tig lasapparaat is dus niet van mij.
Ik werk momenteel nog met een zeer oude Lastek. Kan zo direkt niet op het typenummer komen maar met deze kan je hem het best vergelijken.
Momenteel is mijn baas aan het overschakelen naar Kemppi maar ik zie mijn kollega's daar alleen maar problemen mee hebben.
Ik zou zeggen... Een weekendje uittrekken om er een stuk of 10 van te maken en dan verkopen!! Zit vast handel in. Hij ziet er oerdegelijk en sterk uit.
Filip wrote:Voel je wat op gebied van baanligging? Heb me er zaterdag een gekocht.
Nee, eerlijk gezegd heb ik nog geen verschil gevoeld.
Maar ik veronderstel dat je in het dagelijks verkeer daar dan ook niet veel van gaat merken.
Op het circuit denk ik dat je wel verschillen moet voelen. Het zal alleszins niet slechter zijn.
Heb mijn achterlichtblokken er eens afgehaald en het boeltje daar eens proper gemaakt. Bezigheidstherapie zeg maar.
Vuil:
Proper:
En dan maar gelijk mijn JDM achterlichtblokken gemonteerd. Is misschien niet definitief. Maar nu kan ik mijn originele blokken eens fatsoenlijk onder handen nemen en proper maken.
Haha, beetje raar als ik die niet had. Maar toch, ze zijn gewoon MOOI 8)
Ik moet wel zeggen, de lichtblokken die ik er in heb zitten zijn van het model '96. Het verschil met die van u zit hem in de donkere boord.[/quote:3q4xq7hj]
Bandjes zijn vandaag binnen gekomen. Federal's SS-595 in de maat 205/45-16. Ben zeer tevreden van dit type.
Ik had ze ook al op mijn 15ers liggen. Prijs/kwaliteit vindt je bijna niets beters en heb ze maar gelijk op de velgen laten leggen.
Morgen gaan ze eronder.