Jochie DC2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Jochem

Jochie DC2

Post by Jochem »

Hallo iedereen,

Aangezien ik hier nieuw ben, zal ik mij maar even voorstellen, voordat ik ga posten. (Ik heb zo'n vermoede dat dat wel op prijs gesteld wordt)! :wink:

Ik ben Jochem van de Ven, ben 23 jaar oud, en woon in Gemert. Dat ligt in Noord-Brabant. Ik ben al bijna 2,5 jaar werkzaam als productie medewerker bij Nedelands grootste lampen fabrikant.

Ik ben sinds vandaag, (17-11-2007), de trotse eigenaar van een Honda Integra Type-R met Nr.: 1610. (Vorige eigenaar was dacht ik ook bekend hier op het forum).

Mijn beste vriend, Johan FN2, leest hier ook al een tijdje mee, en zo ben ik hier dus ook terecht gekomen.

Tijd voor foto's,... (Excuses voor het nog niet gewassen hebben, maar hier had ik hem net). Snel nieuwe maken!

Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image

Groeten, Jochem.
mr. X

Post by mr. X »

Hee Jochem welkom

Velgen moeten er echt snel af, en even aanmelden op de club, dan krijg je mooie kenteken platen :D
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Hé kerel! Welkom hier... :D
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Welcome! Nice ride!

Kill the wheels in a blender, just playing! :wink:
Katana

Post by Katana »

Welkom Jochem, nice ITR

Mooi om de mistlampen rand te spuiten in HN-0 8)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Jochem.
Sinan

Post by Sinan »

welkom
ik had um al eens gespot op 'n site dacht ik
velgen zijn niet zo mooi, maar verder een dirty animal 8)
vtecmoon

Post by vtecmoon »

tja, de originele velgen staan hier ergens te koop, aanrader!
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

8) welkom
Jo&

Post by Jo& »

Vind die velgen eigenlijk wel mooi.
Voor de rest nette auto. Welkom!
Lucas79

Post by Lucas79 »

Blijven schitterende auto's. Snap niet precies wat het probleem met die velgen is. Ik heb mooiere gezien, maar zeker ook lelijkere. En zoals je leest, smaken verschillen :wink: Verder nog mods aan de auto?
Deus Ex Machina!
wilco

Post by wilco »

Welkom en tja het is jou auto dus doe er lekker mee wat je zelf wilt , al ben ik absoluut geen voorstander van tupperware en etc...
Jochem

Post by Jochem »

Hallo,

Jah, wat zal ik zeggen. Gister maar eens begonnen met wassen,... haha, was wel nodig.

Verder had ik die originele velgen al zien staan ja,... (Dat zegt al genoeg). Die mistlampen zijn er helaas door de vorige eigenaar in gezet, dus dat is niet mijn fout. Zit er aan te denken, om gewoon een nieuwe bumper te bestellen, en er dan een carbon lip onder te zetten,.... Maar in elk geval moeten die mistlampen er uit, dat is zo lelijk gedaan!

Verlaging,... Hij is 3,5 cm verlaagt, en op sommige drempels loopt hij aan op de bodem,... (Vermoedens: Spruitstuk of cat,...). Hoe kom ik daar vanaf? Had al zitten denken aan originele veren terug,... Die heb ik alleen niet! :(

Hij heeft een CAI, 4-1 Spruit en Cat van supersprint, en een Remus einddemper,... Die worden binnenkort vervangen door een DC 4-1 spruit. Injen CAI. Supersprint cat mag blijven, want weet toevallig dat die past met een cat-back. En dan een Invidia Cat-Back.

Dat zijn even vlug de plannen! Dus hoop snel met een update te komen!

Groeten, Jochem.

P.s. Dank jullie voor de positieve reakties. En lid worden,... Heb het aanmeldingsformulier al bekeken! haha
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Als je niet meer wil schuren op vluchtheuvels zal je hem moeten verhogen of terug uw uitlaatsysteem origineel zetten. Een 4-1 komt sowieso lager !!
Bij mij is het de demper van de invidia die schuurt.. Maar ja, waar het schuurt daar roest het niet :wink: :lol:
eteuben

Post by eteuben »

Welkom op dit forum Jochem, ook namens mij!

Bekende auto inderdaad.
jupke

Post by jupke »

welkom jochem
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Jockem.
Jochem

Post by Jochem »

Dank jullie voor het hartelijke welkom allemaal,...

@ Jupke,... Leuk om een bekend gezicht tegen te komen hier,.. (Al wist ik natuurlijk stiekem wel dat je hier mee leest).

Groeten, Jochem.

P.s. Ik ga ook snel de originele ITR veren terug zetten, want dit is niks zo. Kan iemand mij aan een setje helpen, want ik denk dat die veren origineel Honda erg duur zijn,....
S.J.

Post by S.J. »

Mooie ride hoor! Kvind mistlampen wel tof staan alleen als de afwerking niets is dan zal het niet veel helpen. Veel plezier met je ride!
Filip

Post by Filip »

Jochem wrote:P.s. Ik ga ook snel de originele ITR veren terug zetten, want dit is niks zo. Kan iemand mij aan een setje helpen, want ik denk dat die veren origineel Honda erg duur zijn,....

Mischien hier eens proberen, heeft altijd integra's in afbraak staan
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ho ... t_wit.html
CW ITR 01034
Locked