wish me luck :p

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
MooZleZ

wish me luck :p

Post by MooZleZ »

morgen (vandaag) vrijdag dus, moet ik om 7.30u 's morgens mijn praktisch rijexamen afleggen :p :p

ik hoop dat ik er geslaagd op ga zijn :p :p

ben nogal excited, niet zenuwachtig gwn excited :D
Jerre

Post by Jerre »

good luck! :D
Nick

Post by Nick »

en en en en :D :D :D :D
MooZleZ

Post by MooZleZ »

merci,

duss::

we begonnen, hij vroeg waar zit het koelvloeistof reservoir, ik doe mn motorkap open zet ze op de steun, wijs dat aan, en die kerel hmm zeker ik denk dat 't hier is ? ik van nee, hier :p en hij van ah mja da kan maakt ni uit doe ma dicht.

dan gaan we over naar lichten, richtingaanwijzers, ontwaseming v/d ramen, etc etc, toen we aan de remlichten kwamen bleek het dat mn derde remlicht niet meer functioneerde :( het examen kon niet verdergezet worden tenzij ik het metteen zou kunnen maken. dat kon ik dus niet, want 't lampje was stuk en had geen vervangingslampje...

maaaarrrr

die examinator was egt heel vriendelijk en ik had echt 't gevoel van hmm bij deze kerel kan wel iets meer en denk dat ik er bij deze wel zeker door ga zijn.

de examinator bleef vriendelijk na 't remlicht probleem en zei, wacht ik ga even iets regelen voor jou, kwam ie trug en zei, normaal ben je de 36€ kwijt die je betaald hebt voor de afspraak en moet je een nieuwe afspraak maken, maar ik heb het geregeld dat je straks om 14uur opnieuw mag komen zonder nogmaals de 36€ te betalen :)

dus straks opnieuw :p
HONDA

Post by HONDA »

Lekkere rijschool... zorg je toch dat een setje lampjes in de kofferbak ligt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nick

Post by Nick »

nogmaals veel succes zometeen :D
MooZleZ

Post by MooZleZ »

bedankt voor 't successwensen, nu ben ik ook beter wakker :p

@vteccie mja wie gaat dr nu aan denken dat dat lampje net gaat springen als je dr bent, wan't toen ik van me oprit reed werkte 't nog :p
vtecmoon

Post by vtecmoon »

over een half uurtje!! succes!
MooZleZ

Post by MooZleZ »

bahbah, niet geslaagd :p

ik rijd te traag en gaf iemand geen voorrang, wat op zich redelijk gek is omdat iedereen altijd zegt dat ik te snel rijd, maja ok dan zeker..

en van die voorrang, stel je bent in deze situatie:

je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??

ik ben dus ervoor gegaan en dat vond de examinator een ZWARE fout ?
HONDA

Post by HONDA »

MooZleZ wrote:@vteccie mja wie gaat dr nu aan denken dat dat lampje net gaat springen als je dr bent, wan't toen ik van me oprit reed werkte 't nog :p

Een rijschool dient daar aan te denken en zoveel moeite is het niet om een lampensetje achterin te gooien. Ik neem tenminste aan dat je in Belgie ook lest bij een rijschool?

Nu had je geluk qua betaling maar anders had je door het kapotte lampje 36 euro kwijt geweest. Maar als je dat normaal vindt dan vind ik het ook best. :-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt

Post by baRt »

je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??

puur afhankelijk van omstandigheden. Wat voor weg reden ZIJ op? maximale snelheid en zo... en hoe hard reden ze? moesten ze remmen doordat jij ervoor schoot? moest jij 'stevig doorstampen' om snel genoeg op snelheid te komen... if so, ben jij inderdaad fout en is het imho best een zware fout...

Maar goed, wij waren er niet bij...
mr. X

Post by mr. X »

MooZleZ wrote:je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??

NIETS over te zeggen.
Verkeer komt op inschattingen neer en niet het is zeker niet afdoende om een boekje van buiten te kennen.
Als die situatie zo 'erg' was heeft de examinator waarschijnlijk goed aan gedaan.. Ik hoor vaak dat mensen hun rijbewijs hebben terwijl ik voor geen goud bij ze in de auto wil stappen.
Ik geloof dan ook dat ze door geluk zijn geslaagd, en geen kunnen. Dat is een beetje jammer.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

@vteccie, neen was men eigen wagen, je kan met rijschool of met eigen wagen, ik doe 't met mn honda :D en ik heb dus geen almpensetje in me koffer :D

@baRt zij reden op een baan waar je 70 mag en ik was ze redelijk ruim voor en reed 60 toen ze wat dichterbij kwamen, zonder door te stampen, gwn rustig laten gaan. dus imo is dat toch wel voldoende maarja.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Ah too bad mate... :(

Just remember to drive as defensive as possible and it should work out for you next time.

:thumbs:
Sinan

Post by Sinan »

tzz, jammer volgende keer beter
vtecmoon

Post by vtecmoon »

balen zeg! snel nog een keer examen gaan doen! nu het nog een beetje in je zit
riddertje

Post by riddertje »

bwa,volgende keer ben je er wel door;succes ermee.
S.J.

Post by S.J. »

Ahw jammer zeg!
Ik ben nu zelf ook bezig een dinsdag me theorie.
HondArd

Post by HondArd »

MooZleZ wrote:bahbah, niet geslaagd :p

ik rijd te traag en gaf iemand geen voorrang, wat op zich redelijk gek is omdat iedereen altijd zegt dat ik te snel rijd, maja ok dan zeker..

en van die voorrang, stel je bent in deze situatie:

Die examinator zijn zak-quotum was nog niet gehaald, dus zocht hij naar argumenten om jou te laten zakken.
S.J.

Post by S.J. »

Klopt maar het meest standard exuus is je kijkt teveel in de spiegels.
Locked