ik hoop dat ik er geslaagd op ga zijn

ben nogal excited, niet zenuwachtig gwn excited

MooZleZ wrote:@vteccie mja wie gaat dr nu aan denken dat dat lampje net gaat springen als je dr bent, wan't toen ik van me oprit reed werkte 't nog![]()
je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??
ik ben dus ervoor gegaan en dat vond de examinator een ZWARE fout ?
MooZleZ wrote:je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??
MooZleZ wrote:bahbah, niet geslaagd
ik rijd te traag en gaf iemand geen voorrang, wat op zich redelijk gek is omdat iedereen altijd zegt dat ik te snel rijd, maja ok dan zeker..
en van die voorrang, stel je bent in deze situatie:
je staat aan een kruispunt, je moet voorrang geven aan links en rechts in deze situatie, er komen 2 autos van rechts maar zijn nog min. 150meter van mij vandaan, voor de rest geen verkeer blijf je staan en wacht je of ga je ervoor ??