ITR #5219 | New pics p.5
-
Martin Omi Performance wrote:emh je rijd dus op gas? zoja. dan adviseer ik je als reviseur zijnde om heel snel je uitlaat zittingen te vervangen voordat je ze helemaal kapot helpt. zou heel zonde zijn
Het is echt niet lpg zoals in de oertijd hoor :wink: Ik had er ruim 50.000km mee zonder problemen.
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat racen terwijl hij op lpg staat.
- Knite Force
ITR639 wrote:Martin Omi Performance wrote:emh je rijd dus op gas? zoja. dan adviseer ik je als reviseur zijnde om heel snel je uitlaat zittingen te vervangen voordat je ze helemaal kapot helpt. zou heel zonde zijn
Het is echt niet lpg zoals in de oertijd hoor :wink: Ik had er ruim 50.000km mee zonder problemen.
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat racen terwijl hij op lpg staat.
Hehe zo is dat, mijn blok heeft er nu 100dkm opzitten, vanwaar bijna de helft met de gasinstallatie. Het blok is nog perfect in orde durf ik zeggen, verbruikt zelfs geen olie, dacht dat dat bij de meeste ITR's toch wel anders is..
Er zit trouwens ook een smeerpotje op voor de kleppen extra te smeren..
-
maakt tegenwoordig niks uit.. heb hier een porsche kop liggen van 2 jaar oud die het ook had... het ligt niet aan de smering van de kleppen maar aan de hardheid van de zitting en de hiiteafvoer. natuurlijk zijn de zittingen van de itr sterk omdat hij oa hoge rpm's en cr ratios draait maar desondaks dat zullen de kleppen toch gaan inhameren in de zitting door een overdaad aan hitte.
bij mij weten zijn er maar enkele motoren die standaard dit probleem niet hebben oa volvo. die gebruiken sterkere zittingen.
op je het preventief laat vervangen is aan jou maar daarom is het ook maar een advies...
bij mij weten zijn er maar enkele motoren die standaard dit probleem niet hebben oa volvo. die gebruiken sterkere zittingen.
op je het preventief laat vervangen is aan jou maar daarom is het ook maar een advies...
- Knite Force
Martin Omi Performance wrote:maakt tegenwoordig niks uit.. heb hier een porsche kop liggen van 2 jaar oud die het ook had... het ligt niet aan de smering van de kleppen maar aan de hardheid van de zitting en de hiiteafvoer. natuurlijk zijn de zittingen van de itr sterk omdat hij oa hoge rpm's en cr ratios draait maar desondaks dat zullen de kleppen toch gaan inhameren in de zitting door een overdaad aan hitte.
Bedankt alvast voor het advies.
Mijn garagist kijkt de kleppen iedere 10dkm na, hij stelt ze opnieuw in/zet ze terug losser indien nodig.
Als dit niet gebeurt komen de kleppen te vast te zitten en dan beginnen de probs...
Kristof, moet even zeggen dat uw ITR een van de mooiste is die ik heb gezien! De rode kleur komt helemaal tot zijn recht op die auto. En dan de velgen.. Die staan hem in het echt ook geweldig mooi. En de carbon kap en geblindeerde ramen maken hem helemaal af.
vraag maar aan vtecbob hoevaak ik het over de uwe heb gehad, denk zelfs dat hij er vervelend van werd :lol:
Moest dat even kwijt

Moest dat even kwijt

DC2TYPER wrote:ITR897 wrote:DC2TYPER wrote:Tijd dat ik hier nog eens een update doe...
Buddyclub catback is verkocht...
De Buddyclub is ondertussen opnieuw van eigenaar verandert.
Waar is hij naartoe ?
Hij was echt wel luid he :wink:
Ja, veels te luid. Voor mijn kleinste zoon althans.
Heb hem verkocht aan Sinister. (Ook hier op het forum)