jef-il-vec klein updatje
-
-
nou het begint al goed!! na de itr 2 dagen in bezit te hebben stond ik gister geparkeerd bij het sint franciscus gasthuis (betaald parkeren).
moest nog treug naar zeeland rijden, waarna ik vanmorgen bij mijn auto kwam en nu al schade op de achterbumper heb linkerkant wat onzet en de lak eraf!!! en uiteraard geen briefje of iets te vinden...
en bedankt!!
moest nog treug naar zeeland rijden, waarna ik vanmorgen bij mijn auto kwam en nu al schade op de achterbumper heb linkerkant wat onzet en de lak eraf!!! en uiteraard geen briefje of iets te vinden...
en bedankt!!
heb je getuigen die kunnen verklaren dat je de auto schadevrij hebt weg gezet en bij terugkomst schade hebt geconstateerd?
Mag je partner/moeder/vader, weet ik het zijn.
Zo ja dan zal ik je ff uitleggen waar je de schade kunt proberen te claimen.
p.s. voor de duidelijkheid, als je alleen was maar iemand wil je wel helpen dan kan het ook :wink:
Mag je partner/moeder/vader, weet ik het zijn.
Zo ja dan zal ik je ff uitleggen waar je de schade kunt proberen te claimen.
p.s. voor de duidelijkheid, als je alleen was maar iemand wil je wel helpen dan kan het ook :wink:
Nana korobi ya oki
-
Zal het hier ff uitleggen dan weet iedereen het.
Schade's met onbekend gebeleven tgp of onverzekerde tgp kunnen, als er aan bepaalde criteria voldaan wordt, geclaimed worden bij het waarborgfonds.
Wat heb je nodig:
- Schadeformulier
- getuigen verklaring formulier van het WBF
- aangifte
- expertiserapport van de schade
Schadeformulier zul je wel hebben dus die moet je ff invullen.
In de plaats waar het gebeurt is moet je even aangifte doen. Daar krijg je een kopie van (zo niet erom vragen).
Getuigenformulier heb ik voor je.
Schade-expert kan ik ook wel regelen als je er zelf geen weet.
Als je het setje compleet hebt stuur je het naar je verzekeraar of tussenpersoon en die kunnen het complete setje dan doorsturen.
Als je wat geluk hebt kennen ze de schade toe en krijg je het bedrag van het expertiserapport uitgekeerd.
Ik heb zelf 2x een dergelijke schade geclaimd en twee keer ook uitgekeerd gekregen. Altijd meegenomen natuurlijk.
Kijk hier maar voor meer info of stuur me een PM.
http://www.waarborgfonds.nl/
Schade's met onbekend gebeleven tgp of onverzekerde tgp kunnen, als er aan bepaalde criteria voldaan wordt, geclaimed worden bij het waarborgfonds.
Wat heb je nodig:
- Schadeformulier
- getuigen verklaring formulier van het WBF
- aangifte
- expertiserapport van de schade
Schadeformulier zul je wel hebben dus die moet je ff invullen.
In de plaats waar het gebeurt is moet je even aangifte doen. Daar krijg je een kopie van (zo niet erom vragen).
Getuigenformulier heb ik voor je.
Schade-expert kan ik ook wel regelen als je er zelf geen weet.
Als je het setje compleet hebt stuur je het naar je verzekeraar of tussenpersoon en die kunnen het complete setje dan doorsturen.
Als je wat geluk hebt kennen ze de schade toe en krijg je het bedrag van het expertiserapport uitgekeerd.
Ik heb zelf 2x een dergelijke schade geclaimd en twee keer ook uitgekeerd gekregen. Altijd meegenomen natuurlijk.
Kijk hier maar voor meer info of stuur me een PM.
http://www.waarborgfonds.nl/
Nana korobi ya oki
-
-
-
roblom wrote:jef-il-vec wrote:ik heb hem nodig.. verplaatst dus constant..
Pas na aangifte bij de politie mag je hem officieel weer verplaatsen, hij moet zegmaar op plaats delict blijven staan. Dat is mij toen verteld.
Dat klopt niet hoor. Je moet alleen weten waar hij stond en verklaren dat het alleen maar gebeurd kan zijn op die plek.
Dus als je maandag schade ziet kun je niet zeggen dat het ergens in het weekend gebeurd moet zijn terwijl hij niet constant op dezelfde plek heeft gestaan.
Nana korobi ya oki
-