Uitlaten ATR
Gister dus naar TCC geweest. Inmiddels had ik door het te laag hangende zooitje al een drempeltje geraakt, waardoor het helemaal nergens meer naar leek.
Dus alle delen rvs aan elkaar laten lassen. Extra ophangpunt laten maken (iets wat Honda zelf al had moeten doen, maar dat terzijde)
Bij deze wil ik ook even een compliment maken aan TCC, want ze zijn echt lang bezig geweest het zo te maken, zoals ik het wilde hebben. Duurde namelijk even voordat de potjes precies in het midden van de uitsparingen hingen. En Robert-Jan is wat dat betreft nog kritischer als ikzelf....
was er om 10 uur, ging om half 5 weer weg (zat veel tegen bij TCC die dag, en dat in combinatie met het werktempo daar) en de prijs was toch minder dan afgesproken. Gelijk katvv op maat laten maken. Uitlaat ligt er super onder nu. Geluid is enigzins beschaafd en mooi tegelijk (vriendin denkt er anders over :lol: )
nummer 2 in NL met deze uitlaat, de derde komt onder de ATR turbo
Dus alle delen rvs aan elkaar laten lassen. Extra ophangpunt laten maken (iets wat Honda zelf al had moeten doen, maar dat terzijde)
Bij deze wil ik ook even een compliment maken aan TCC, want ze zijn echt lang bezig geweest het zo te maken, zoals ik het wilde hebben. Duurde namelijk even voordat de potjes precies in het midden van de uitsparingen hingen. En Robert-Jan is wat dat betreft nog kritischer als ikzelf....
was er om 10 uur, ging om half 5 weer weg (zat veel tegen bij TCC die dag, en dat in combinatie met het werktempo daar) en de prijs was toch minder dan afgesproken. Gelijk katvv op maat laten maken. Uitlaat ligt er super onder nu. Geluid is enigzins beschaafd en mooi tegelijk (vriendin denkt er anders over :lol: )
nummer 2 in NL met deze uitlaat, de derde komt onder de ATR turbo
ATR 270 wrote:nummer 2 in NL met deze uitlaat, de derde komt onder de ATR turbo
Nummer 3 is hier aan het tikken, de ATR Turbo wordt nummer 4 :wink:
Overigens ook zeer tevreden over het werk van TCC. R-J gaf al meteen aan dat hij het hele systeem (op de klemmen bij de einddempers na) aan elkaar wilde lassen. Hiermee hangt het gewoon een stuk steviger.
Ben echt super tevreden over het geluid ook.
- Gaskleppie
zat veel tegen bij TCC die dag,
Dat kan je wel zeggen ja....
Die andere ( Ivo? ) had ook ff pech zeg. Sta ik ergens rond Bleiswijk stil met een auto die niet meer wil, besluit hij me te komen helpen. Staan we op het punt om mn terug naar TCC te slepen valt zn deur dicht. Op zich geen probleem, maar hij had zo'n vaag anti hijack systeem dat gelijk alle deuren op slot zette! Sta je daar met 1 auto die niet wil, en 1 auto met draaiende motor met de deuren op slot!
Geen lid van de ANWB, en RJ die later langs kwam die de deur ook echt niet open kreeg........
Kan je je eigen ruitje intikken om weer in je auto te komen! Wat een kl*te systeem is dat dan zeg!
btw, die auto die niet wilde is nog helemaal ok!. De ontsteking was kapot gegaan. Aan het eind van de middag liep hij gelukkig weer !
IvoG wrote:Jammer dat ik niet kon helpen Frank.
En als met het dichtvallen van het slot ook het Deadlock systeem geactiveerd wordt, dan ben je echt mooi de sigaar.
Moraal van het verhaal: laat je sleutel niet in de auto, of open een raam als de sleutel er echt in moet blijven!
:roll: Zei jij dat niet tegen mij in Belgie (Zolder)
Toen had ik gelukkig dat ding niet op deadlock 8)
Gaskleppie wrote:zat veel tegen bij TCC die dag,
Dat kan je wel zeggen ja....
Die andere ( Ivo? ) had ook ff pech zeg. Sta ik ergens rond Bleiswijk stil met een auto die niet meer wil, besluit hij me te komen helpen. Staan we op het punt om mn terug naar TCC te slepen valt zn deur dicht. Op zich geen probleem, maar hij had zo'n vaag anti hijack systeem dat gelijk alle deuren op slot zette! Sta je daar met 1 auto die niet wil, en 1 auto met draaiende motor met de deuren op slot!
Geen lid van de ANWB, en RJ die later langs kwam die de deur ook echt niet open kreeg........
Kan je je eigen ruitje intikken om weer in je auto te komen! Wat een kl*te systeem is dat dan zeg!
btw, die auto die niet wilde is nog helemaal ok!. De ontsteking was kapot gegaan. Aan het eind van de middag liep hij gelukkig weer !
aha, ben jij gaskleppie ?!?! ken ik daar ook weer een gezicht bij :wink:
die module van het anti-hijacksysteem is er inmiddels uit zul je begrijpen.
Dat schijnt er in België (waar de auto vandaan komt) standaard in te zitten. Heb me laten vertellen dat dat bij duurdere auto's zelfs verplicht kan zijn voor verzekeraars. Klinkt als een Belgenmop :lol:
I didnt read the whole thread so I dont know if these have already been mentioned. If so Im sorry for reposting!
Mugen and Fujitsubo have some nice exhausts for the CL1 so they might also fit the CH1...
Also if I remember correctly Spoon used to have a system for the CL1, single exit! (I dont know if they still make it)
:wink:
Mugen and Fujitsubo have some nice exhausts for the CL1 so they might also fit the CH1...
Also if I remember correctly Spoon used to have a system for the CL1, single exit! (I dont know if they still make it)
:wink:
LCR wrote:IvoG wrote:Jammer dat ik niet kon helpen Frank.
En als met het dichtvallen van het slot ook het Deadlock systeem geactiveerd wordt, dan ben je echt mooi de sigaar.
Moraal van het verhaal: laat je sleutel niet in de auto, of open een raam als de sleutel er echt in moet blijven!
Voor de duidelijkheid: het was een andere Ivo (ATR270?) die Frank fysiek te hulp kwam, ik werd door hem gebeld. Dat was wat ik jammer vond.
- Gaskleppie
IvoG wrote:LCR wrote:IvoG wrote:Jammer dat ik niet kon helpen Frank.
Voor de duidelijkheid: het was een andere Ivo (ATR270?) die Frank fysiek te hulp kwam, ik werd door hem gebeld. Dat was wat ik jammer vond.
De Ivo die bedoelt wordt is een maat van me die er die dag ook bij was.Ook met een ATR trouwens.....
IvoG wrote:LCR wrote:IvoG wrote:Jammer dat ik niet kon helpen Frank.
:roll: ok ok
Gaskleppie wrote:Ja, die heette toevallig ook Ivo.
Dus de kennis/vriend van ATR270.
toch?
Die Ivo heeft onze ATR gekocht.
En toevallig had ik ook een keertje de deuren dichtgegooid toen de sleutel in het contact zat, en de deuren vielen allemaal in het slot. Gelukkig zijn wij wel lid van de ANWB, en die heeft uiteindelijk wel de auto open gekregen. Sinds die tijd ALTIJD opgelet dat er minimaal een deur open bleef of een raampje naar beneden was met de sleutel in het contact, zodat ik altijd in de auto kon. Vond het altijd een veilig gevoel dat op het moment dat de auto reed deze automatisch in het slot schoot.
- Gaskleppie
IvoG wrote:Was wel fijn geweest om dat dan ook goed mee te geven aan de nieuwe eigenaar. Of is het gewoon niet goed begrepen? :dunno:
ik geloof wel dat dat duidelijk was bij de aankoop. Ivo foeterde in ieder geval vanaf het begin op dat alarm :lol:
Maar als je eenmaal gewend bent om je deur gewoon dicht te gooien, toch zeker ook als je langs een drukke weg staat, en het nogal hard waait.
Ach ja........