mr. X wrote:Laten we zeggen: Je spuit de nevel op een achterscherm van de auto. Als het een metallic lak is zullen deze deeltjes met de zwaartekracht naar beneden zakken.
Als je dus nu een deur pakt die daar op uit sluit en je gaat die liggend spuiten, dan zullen deze metallic deeltjes niet gaan hangen en dat zal zorgen voor een ander effect door lichtinval.. Maar je hoeft me niet te geloven hoor..
De metallic en effect deeltjes dwarrelen sowieso hoor, ze zijn niet zo groot als een A4-tje. Je spuit met luchtdruk je kiept er geen emmer over.
dus of het deel nou ligt of hangt de deeltjes dwarrelen er toch wel willekeurig op.
Wat jij gezien hebt is waarschijnlijk een hele speciale effectlak met extra grote "vlokken" o.i.d.
mr. X wrote:Tsja.. doe jij dat, hou ik het op die manier.
Een of andere documentaire gezien en het kleurverschil was zelfs zichtbaar op de film. Dat zegt voor mij genoeg. Maar ik ben dan ook niet de eerste de beste lease bak rijder.
deuren worden meestal liggend gespoten,bij mijn auto's allemaal gebeurd maargoed,vaag verhaal wat je post.
ziet er erg mooi uit die frv