Reclame op het forum.
Reclame op het forum.
Ben ik hier de enige of zijn er meer mensen die zich ergeren aan 'onze' Seat reclame boven aan het forum gedeelte...
Moest er even uit. :lol:
Moest er even uit. :lol:
ozcoupe wrote:Is niets aan te doen, dat is meneer Google...
Gewoon af en toe op klikken, brengt wat geld in het laatje om het forum mooi te houden!
Wij hebben op CCH ook Google Ads, en daar komt helaas ook af en toe wat "vreemd" spul op tevoorschijn.
Snel naar beneden scrollen, dan merk je het niet![]()
Ik had het niet eens gemerkt (heb een ingebouwde filter voor dat soort dingen)...
Overigens ik haat reclame in welke vorm dan ook :twisted:
Het is die reclame of geld doneren om het reclamevrij te kopen. Aangezien we voornamelijk Nederlanders zijn hier zal het wel bij het eerste blijven. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Het is die reclame of geld doneren om het reclamevrij te kopen. Aangezien we voornamelijk Nederlanders zijn hier zal het wel bij het eerste blijven.![]()
Voor 5 euro in de maand heb je een provider die dit forum kan hosten. Kan me niet voorstellen dat een klub dat bedrag niet op kan brengen. Ik persoonlijk irriteer me er ook aan, maar meer om het feit dat de banner niet op alle pagina's staat waardoor het beeld steeds verspringt in hoogte. Die banner zie ik inmiddels niet eens meer staan, en verbaas me ook over het feit dat er mensen op blijven klikken.
Wat maakt dat kleine beetje reclame nou uit? zeker als je je cluppie ermee kunt steunen?
Als iedereen nou gewoon 1 keer klikt in plaats van zeurt, dan wordt de kas iets extra gespekt, en kunnen er leuke dingen gedaan worden.
Bij ons staan er ook google ads, dat brengt per jaar best geld op, en daarvan kunnen we weer grotere/leukere dingen organiseren voor onze leden.
Lijkt me geen verkeerde deal toch?
Als iedereen nou gewoon 1 keer klikt in plaats van zeurt, dan wordt de kas iets extra gespekt, en kunnen er leuke dingen gedaan worden.
Bij ons staan er ook google ads, dat brengt per jaar best geld op, en daarvan kunnen we weer grotere/leukere dingen organiseren voor onze leden.
ozcoupe wrote:Wat maakt dat kleine beetje reclame nou uit? zeker als je je cluppie ermee kunt steunen?
Je hebt helemaal gelijk :-)
ozcoupe wrote:Wat maakt dat kleine beetje reclame nou uit? zeker als je je cluppie ermee kunt steunen?
Op zich wel aardig bedacht, maar volgens mij aan die opbrengsten niet naar de club maar naar messageboard. Dus we kunnen klikken wat we willen maar veel rijker zal de club er niet van worden.
Afhankelijk van het aantal pageviews kan je de reclame wel 'wegkopen', maar als ik de prijzen zie is dat niet echt een optie.