Op uitnodiging de uitdaging aangegaan met PCH (Porsche Club Holland) om toch voor de laatste keer samen op deze fantastische buitenbaan (kartbaan Sloterdijk) te gaan karten.
Resultaat was niet slecht, de 2e plek voor team Advan (Robin en Voodoo) en 3e plek voor team MEM (Miguel & Katana)...wie verzint nou zo'n naam :lol:
Deze baan plus nog ander twee buitenbanen worden gesloten vanwege "geluidshinder & mileu geouwehoer" terwijl het puur gaat om het financieel aspect :evil:
mr. X wrote:Nummer een had gewoon zijn gewicht mee. Blijf erbij nette prestatie :wink:
Geef me gewoon een goed sturende kart, dan weet ik het wel....
Jij zal ook niet veel meer wegen dan dat kind :lol:
Vaak vind ik het bij die binnenbanen zo vervelend dat er wel degelijk frisse karts tussen zitten maar ook veel die eens serieus onderhoud nodig hebben. Dus ik geloof dat jullie hier ook last van hadden?
hehehehe, denk idd dat er weinig gewichts verschil wa ;-)
Maar idd, die kart was echt slecht, sturen naar rechts ging perfect, rechtuit was ie ook lekker snel maar naar links sturen stond niet op z'n programma m.a.g. rechter bochten kon ik er voorbij maar linkerbochten verloor ik zoveel tijd en snelheid dat het niet te doen was.
In de kart van Gerard ging het iets beter, die had hetzelfde probleem maar dan andersom en iets minder erg.
Maar ja, was een gezellige dag!!
IvoG wrote:Wel zo fijn om ons vooraf op de hoogte te brengen van zo'n dag! :agree:
Was op uitnodiging, bepaald aantal plaatsen beschikbaar en wees nou eerlijk....wie nog meer van de club had er nog meer meegereden??
Misschien Frank als die niet ziek in bed lag/ligt.
Ik vond het erg leuk dat jullie er waren. Natuurlijk had ik wel alle Type R leden erbij willen hebben, maar het was natuurlijk wel een Porsche event. :-)
Ik ben natuurlijk erg trots op het sportieve resultaat van de Honda rijders. 2de en 3de is een prima prestatie! Dat waren verdiende sleutelhangers
Zo zie je maar weer dat het niet uit maakt wat je rijdt, als je maar een liefhebber van mooie en snelle auto's bent.