goed poetsbedrijf nodig?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
chris

goed poetsbedrijf nodig?

Post by chris »

De BMW had maanden onder een rij bomen gestaan, zat onder 8 jaar waskrassen, de lak was net schuurpapier..naar allin car services in hoofddorp gebracht...en wilde jullie t niet onthouden.... en ja ik weet dat t geen honda is :lol:

werkelijk GEEN krasje meer te bekennen, deukjes weg laten werken, interieur gereinigd, hemelbekleding, leren stoelen...alles weer in nieuwstaat :shock:
dus als er nog mensen in de regio zoiets willen laten doen, ik kan het je aanraden!

http://img135.imageshack.us/img135/4350/30102007286ja2.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/775/30102007287rf1.jpg

http://img103.imageshack.us/img103/3581/30102007290qf8.jpg

foto's zijn niet heel goed, doen de glans geen recht :roll:

edit: foto's willen niet resizen, terwijl dit copy paste is van andere post...sorry daarvoor :o ops:
RedSun

Post by RedSun »

Wat waren de kosten als ik vragen mag?

Op zich niet zo heel bijzonder (voor mij dan). waskrassen zijn "simpel" te verwijderen omdat ze alleen in de blanke lak laag zitten en die opgeschuurd wordt. Weggeschuurd dus eigenlijk waardoor je weer een egale laag krijgt. Probleem is wel dat je minder blanke lak overhoud dus als je het vaak doet word hij sneller dof.
Troep van bomen wordt met een chemisch goedje verwijderd.
Binnenkant schoonmaken hebben ze ook middeltjes voor.

Resusltaat mag er zeker zijn. zeker als je before en after plaatjes hebt.

Niet om lullig te doen maar voor mij is het een aanrader afhankelijk van de prijs.
Nana korobi ya oki
chris

Post by chris »

in totaal heb ik 400 euro betaald. Daarvoor heeft hij het pakket gehad met wassen, microfijn polijsten (3x) en complete interieurreiniging, waarbij verschillende brandplekken zijn weggewerkt, waterschade etc.. Daarbij zat ook 50 euro voor het verwijderen van een deuk..een redelijk nasty deukje zelfs..

De auto was voor zijn beurt echt verschrikkelijk om te zien, de lak was lang niet goed onderhouden en een aantal erg duidelijke krassen van katten, wasstraten en dergelijke ongein...

en k snap dat er allemaal spulletjes voor zijn, anders is het geen werk natuurlijk....maar qua prijs vind k het best redelijk aangezien 2 man er een 3/4 van de werkdag aan besteedt heeft
RedSun

Post by RedSun »

Prijs is niet onaardig nee maar persoonlijk vindt ik het niet supergoedkoop.
Geen idee wat de consumentenprijzen zijn hoor.
Ik zit in de schadewereld dus voor mij kan het altijd goedkoper :wink:
Nana korobi ya oki
eteuben

Post by eteuben »

Geen before pictures?? Was wel benieuwd hoe smerig die nu echt was...
chris

Post by chris »

RedSun wrote:Prijs is niet onaardig nee maar persoonlijk vindt ik het niet supergoedkoop.

some people have all the luck :wink:
chris

Post by chris »

eteuben wrote:Geen before pictures?? Was wel benieuwd hoe smerig die nu echt was...

ze zijn er wel, ik moet even zoeken... de lak was iig goed dof! :shock:
roblom

Post by roblom »

Heb mijn ITR laatst naar Hbest in Alkmaar gebracht voor een complete poets/polijst beurt (alleen buitenkant dus). Kostte 200 euro en net als bij Chris vind ik het goed geslaagd. 200 euro lijkt veel, maar ze zijn vrijwel de hele dag met de ITR bezig geweest (weet niet met hoeveel man) dus als je het uurloon bekijkt en daar de materiaalkosten bij optelt is het best een redelijk bedrag.
mr. X

Post by mr. X »

Als ik hem zelf een keer goed in de wax zet ben ik er een uur of 8 tot 10 mee bezig.
200 euro voor een keer professioneel polijsten vind ik niet belachelijk absurd. Als je hem daarna zelf netjes bij kunt houden is dat het zeker waard.

(wat is eigenlijk de 56K in het topic onderwerp :dunno :)
VtecBob

Post by VtecBob »

mr. X wrote:Als ik hem zelf een keer goed in de wax zet ben ik er een uur of 8 tot 10 mee bezig.
200 euro voor een keer professioneel polijsten vind ik niet belachelijk absurd. Als je hem daarna zelf netjes bij kunt houden is dat het zeker waard.

(wat is eigenlijk de 56K in het topic onderwerp :dunno :)

heeft met i-net snelheid te maken dacht ik, 56k is nogal traag en vanwege de grote foto's die de TS post..denk ik dat hij het daarmee bedoeld.
LCR

Post by LCR »

Ken er iemand toevallig een goeie in Amsterdam?
Alvast bedankt!
RedSun

Post by RedSun »

chris wrote:
RedSun wrote:Prijs is niet onaardig nee maar persoonlijk vindt ik het niet supergoedkoop.

some people have all the luck :wink:

Wat schade betreft wel ja maar met vrouwen weer niet :lol:

Kan veel regelen voor clubleden hoor. Martin uit Groningen weet er alles van. :wink:
Nana korobi ya oki
RedSun

Post by RedSun »

LCR wrote:Ken er iemand toevallig een goeie in Amsterdam?
Alvast bedankt!

Ja ik ken er wel een. Kan voor iedereen trouwens.
Zit in Amsterdam bij Sloterdijk.

Showroomklaar kost € 150,-

Bij interesse PM aub.
Nana korobi ya oki
HONDA

Post by HONDA »

mr. X wrote:(wat is eigenlijk de 56K in het topic onderwerp :dunno :)

Wie heeft er in deze tijd eigenlijk nog 56k hier? Ik ken niemand in mijn omgeving met 56k en daar zitten toch aardige centenneukers tussen. Ik ben benieuwd want anders kunnen we dit soort meldingen voortaan wel afschaffen.

Oh en mobiel internetten is ook geen argument want dat is tegenwoordig ook UMTS of GPRS. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun

Post by RedSun »

Ik heb 14.4 kan dat wel? :D
Nana korobi ya oki
Gangaran

Post by Gangaran »

RedSun wrote:
Alvast bedankt!

Bij interesse PM aub.

Weet je toevallig ook een in regio Gelderland?
chris

Post by chris »

VTECCIE wrote:

Wie heeft er in deze tijd eigenlijk nog 56k hier? Ik ken niemand in mijn omgeving met 56k en daar zitten toch aardige centenneukers tussen. Ik ben benieuwd want anders kunnen we dit soort meldingen voortaan wel afschaffen.

Oh en mobiel internetten is ook geen argument want dat is tegenwoordig ook UMTS of GPRS. :D

nja had het er maar bijgezet omdat er laatst wat ophef was over een topic met een te grote hoeveelheid foto's.. en toen werd er juist bijgezet of er geen waarschuwing bijkon vanwege de grote. En omdat deze niet geresized waren...
RedSun

Post by RedSun »

Gangaran wrote:
RedSun wrote:
Alvast bedankt!

Bij interesse PM aub.

Weet je toevallig ook een in regio Gelderland?

Gelderland niet zo 1 2 3
wel in Nieuwegein, Groningen en Amsterdam.
Die ken ik heel goed en die kunnen ook een leuk prijsje maken.
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

chris wrote:
VTECCIE wrote:

nja had het er maar bijgezet omdat er laatst wat ophef was over een topic met een te grote hoeveelheid foto's.. en toen werd er juist bijgezet of er geen waarschuwing bijkon vanwege de grote. En omdat deze niet geresized waren...

Op zich heb je daar goed aan gedaan. :agree:

Misschien dat men hier in bekabeld Nederland geen trage verbindingen meer heeft, maar ons forum wordt in meer landen dan alleen Nederland gelezen.

Tevens zijn mobiele internet verbindingen vaak belast per MB, en dan hebben we het gewoon over de grootte van de bestanden en niet de snelheid waarmee ze binnenkomen. Dan is zo'n pagina bekijken opeens erg duur. Zeker omdat het een post buiten het multimedia forum betreft is het wel zo netjes om het te melden.

Overigens heb ik die melding weer weggehaald nadat ik de foto's in links had omgezet, het niet resizen is in mijn ogen echt een issue, met links kan het allemaal veel beter.
chris

Post by chris »

t was vreem dat ze niet ge-resized erop kwamen, had ze nl bij imageshack laten resizen...

maar anyhoo..zo gaat t ook prima! :thumbs:
Locked