Voodoo **update**
Voodoo wrote:Maskertje wrote:Mooi hoor karming! Vind het gelijk een heel stuk agressiever staan![]()
Thx allemaal, vind het idd een stuk agressiever ogen dan de originele witte velgen die net iets te netjes overkomen :lol:
idd. Vond een ATR met witte velgen altijd een beetje te veel sedan ogen. Vergelijkbaar met een Impreza of Evo met 5 deuren oogt daarentegen minder sedan-achtig, omdat het komt doordat het er veel aggressiever uit ziet. ANyway, had ik al gezegd dat ie mooi was?

Maskertje wrote:Voodoo wrote:Maskertje wrote:Mooi hoor karming! Vind het gelijk een heel stuk agressiever staan![]()
Thx allemaal, vind het idd een stuk agressiever ogen dan de originele witte velgen die net iets te netjes overkomen :lol:
idd. Vond een ATR met witte velgen altijd een beetje te veel sedan ogen. Vergelijkbaar met een Impreza of Evo met 5 deuren oogt daarentegen minder sedan-achtig, omdat het komt doordat het er veel aggressiever uit ziet. ANyway, had ik al gezegd dat ie mooi was?hahaha
Eeuhm... het is toch een sedan? :dunno: :roll: :-? :dunno: :lol:
Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Wat zijn het voor velgen eigenlijk?
Brons op wit is altijd goed!![]()
Ik heb een extra setje kunnen bemachtigen, die heb ik laten ontlakken en poedercoaten :-)
:thumbs: Staat erug goed!
Stonden die velgen niet hier HEEEEEL even te koop??!
Advertentie was de volgende dag pleite :evil:
Voodoo wrote:S.J. wrote:Velgen lijken amper een Hump te hebben?
Hump?
Ja je weet wel. "Humps"

http://www.youtube.com/watch?v=er3Uzdevgno
IvoG wrote:Maskertje wrote:Voodoo wrote:Maskertje wrote:Mooi hoor karming! Vind het gelijk een heel stuk agressiever staan![]()
idd. Vond een ATR met witte velgen altijd een beetje te veel sedan ogen. Vergelijkbaar met een Impreza of Evo met 5 deuren oogt daarentegen minder sedan-achtig, omdat het komt doordat het er veel aggressiever uit ziet. ANyway, had ik al gezegd dat ie mooi was?hahaha
Eeuhm... het is toch een sedan? :dunno: :roll: :-? :dunno: :lol:
Ja, doelde meer erop dat een stock ATR niet agressief genoeg eruit ziet ivm andere sportsedans. Maar ja, dat is hoe mijn kleine Chinezen ogen het zien. 8)