Adem Kaba wrote:Rijbewijs Amsterdam: rijbewijs halen Amsterdam? Haal snel rijbewijs met rijschool Adem Amsterdam Voordelig en snel je rijbewijs halen en ook nog eens goed leren rijden? Haal je rijbewijs snel via rijschool Adem in Amsterdam. Adem begeleidt je op een professionele manier zo snel mogelijk naar het examen (en dus je rijbewijs). Bij de meeste rijscholen in Amsterdam duren de rijlessen een uur en wordt de leerling thuis opgehaald en weer afgezet. Dat lijkt handig, maar dat betekent wel dat u de helft van de rijopleiding, dezelfde route rijdt, door druk verkeer en langs heel veel verkeerslichten. Er wordt dan te weinig geoefend in het examengebied. Bij Verkeersschool ADEM zult u vooral rijden in het examengebied van het CBR in Amsterdam. Surf naar http://www.adem-rs.nl/ en vraag een vrijblijvende proefles aan.
Ik kan me een beetje indenken hoe jullie je voelen als jullie weer een verkeersboete voor 4km/h te hard hebben binnen gekregen. Ben voor me Theorie gezakt met 43 van de 50 vragen goed. Mocht er dus minimaal 44 goed hebben.