Accord 2007 in CW??

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
CyRaX

Post by CyRaX »

Mooie wagen hoor!

Als ie nou ook zo werd geleverd in de type S versie...dan wil ik er best 1 hebben...(over een paar jaar)... :D
Nick

Post by Nick »

de volgende auto :D
mr. X

Post by mr. X »

Nick wrote:de volgende auto :D

Je bent nog geen vader :roll:

Dat is hetzelfde als een 22 jarige vriend van me, die heeft pas een nieuwe aygo heeft gekocht en kwam met de opmerking: "hee, de prius is wel een leuke opvolger van de aygo"
Hij verdient een draai om zn oren.

Zuinig rijden is over-rated anyway.

Sorry, ik raak er nogal snel opgewonden over :evil:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

mr. X wrote:"hee, de prius is wel een leuke opvolger van de aygo"

LOL aygo! :lol:
HondArd

Post by HondArd »

mr. X wrote:Zuinig rijden is over-rated anyway.

Als je écht zuinig wil rijden, maar ook nog een beetje vlot moet je een CB500 nemen. Haalt met gemak 1:22 en dan hoef je niet eens je best te doen 8)
mr. X

Post by mr. X »

Wrijf het er maar in Ard :D
Ik moet tot mijn 21ste wachten, anders snij ik mezel in de vingers. Haal ik namelijk nu mijn motor, dan krijg ik een klein bewijs en moet ik 2 jaar hiermee rijden om 'ervaring' op te doen eer ik een zware motor mag rijden. Wacht ik tot de dag dat ik 21 word, dan mag ik gelijk naar een zware fiets..

Aftellen is gelukkig al wel begonnen.
HondArd

Post by HondArd »

CB500 is dé lesfiets bij uitstek, dus als 18 jarige motorlesser kom je die al gauw tegen. En je komt er toch akelig vlot mee van je plek.
IvoG

Post by IvoG »

mr. X wrote:Ik moet tot mijn 21ste wachten, anders snij ik mezel in de vingers. Haal ik namelijk nu mijn motor, dan krijg ik een klein bewijs en moet ik 2 jaar hiermee rijden om 'ervaring' op te doen eer ik een zware motor mag rijden. Wacht ik tot de dag dat ik 21 word, dan mag ik gelijk naar een zware fiets...

Ik zou persoonlijk toch die route nemen. Liever 2 jaar lang lekker toeren als het weer dat toelaat op een iets lichtere motor, die ervaring opdoen (want niemand is geboren motorrijder), misschien een foutje hier of daar maken, en later op de zwaardere fiets stappen met de kennis en ervaring van 2 jaar op zak, waar je veel meer aan hebt. :idea:

Maar ja, dat zou ik doen, als ik wilde gaan motorrijden.
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:
mr. X wrote:Ik moet tot mijn 21ste wachten, anders snij ik mezel in de vingers. Haal ik namelijk nu mijn motor, dan krijg ik een klein bewijs en moet ik 2 jaar hiermee rijden om 'ervaring' op te doen eer ik een zware motor mag rijden. Wacht ik tot de dag dat ik 21 word, dan mag ik gelijk naar een zware fiets...

Ik zou persoonlijk toch die route nemen. Liever 2 jaar lang lekker toeren als het weer dat toelaat op een iets lichtere motor, die ervaring opdoen (want niemand is geboren motorrijder), misschien een foutje hier of daar maken, en later op de zwaardere fiets stappen met de kennis en ervaring van 2 jaar op zak, waar je veel meer aan hebt. :idea:

Maar ja, dat zou ik doen, als ik wilde gaan motorrijden.

Ik heb mijn rijbewijs in een goede tijd gehaald, 1991. Toen mocht je nog op alles stappen met je 18-19. De eerste keer dat ik op de motor van mijn vader (nu mijn motor) weg mocht schoof ik over het zadel naar achteren toen ik de gas opentrok op een recht stuk.... en dat was maar een 650cc-tje met 71pk en 230kg droge massa. Kun je nagaan hoe hard een motor in de basis al kán, en dan hoef je nog geen buikschuiver onder je kont te hebben.
Nick

Post by Nick »

de "volgende" auto duurt nog 3 jaar of 130.000 km :D dus tja mag er dan toch wel aan denken hahaha :D alleen jammer van die 140 pk :(
chris

Post by chris »

de 2.0 levert 155 pk :wink: en de 2.4 190 pk geloof k..
Nick

Post by Nick »

maar dan praat je gelijk al over 50.000 euro :D
chris

Post by chris »

haha ja goedkoop is anders...maar pak m beet 33000 voor een nieuwe 2.0 business mode is gezien de extra's wel een nette prijs..

als iemand hier er ergens een te koop ziet staan met de kop eraf...laat me dan aub weten! mn vader ziet dit ding wel zitten maar wil niet een compleet nieuwe kopen.

Zal wel moeilijk worden vrees k, aangezien ie net uit is..
Jo&

Post by Jo& »

chris wrote:haha ja goedkoop is anders...maar pak m beet 33000 voor een nieuwe 2.0 business mode is gezien de extra's wel een nette prijs..

als iemand hier er ergens een te koop ziet staan met de kop eraf...laat me dan aub weten! mn vader ziet dit ding wel zitten maar wil niet een compleet nieuwe kopen.

Zal wel moeilijk worden vrees k, aangezien ie net uit is..

ALs je goed zoekt..!
Je kan via de Honda NL website bij alle Honda dealers tegelijk zoeken.
De link:
http://honda.autokopen.nl/index2.html
chris

Post by chris »

ja zover was ik al wel hoor... :lol:

dat zijn alleen used cars, en zoals ik al zei...k verwacht ze er nog niet tussen omdat t gekke ding net uit is.. check zo ongeveer iedere dag al :wink:
Locked