Klopt.
Stond 2weken terug ook een Civic IMA in het wit in de showroom die Accord staat er nog met dat mooie nieuwe facelift kitje. Alleen zijn ze bijde niet NH-0 maar gewoon spierwit.
S.J. wrote:Klopt. Stond 2weken terug ook een Civic IMA in het wit in de showroom die Accord staat er nog met dat mooie nieuwe facelift kitje. Alleen zijn ze bijde niet NH-0 maar gewoon spierwit.
Spierwit was die in Dordrecht zeker niet.
Het leek zelfs of hij wat geler was als NH-0.
stond ook een CW Accord bij de honda dealer in Purmerend.
Ik kwam daar toevallig langs en moest toch wel even goed kijken of er een rode logo op zat...helaas niet...
Maar kleur staat hem erg mooi. Doet me gelijk denken aan de Accord Euro R in Azie.
Het is parelmoerwit om de laatste op te maken op basis van de Accord Sport voor het nieuwe Accord die komend jaar komt. Dat het precies met het 30 jaar Accord samenvalt is toeval (bestaat het dan toch?).
In UK heet die Accord GT in deze kleur.
greetzzz,
Jay aRTi
History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
eig is het geen toeval hoor, ik heb hier een Brief aangekregen met een flyer bij over de Honda Accord Sport 30th Anniversary Edition die in het wit is. dit is wel voor België het geval, maar het zal in Nederland niet veel anders zijn denk ik.