Het is misschien even rotwerk, maar ik vind het wel leuk. En als ie dan helemaal schoon is, geeft mij voldoening. Glim glim!!
En ik dacht met een grijze auto een goede zet gemaakt te hebben, want op grijs zie je vuil niet zo erg. Maar er zit toch een enorm verschil in vuil en schoon grijs hoor! Echt!!
Ze bestaan misschien al wat langer, maar ik had ze nog niet gezien. Ook nooit zo op gezocht. Komt omdat ik nu pas een Honda heb. Heb een lang Suzuki verleden namelijk...
Zware concurrent erbij gekregen! :shock: Broer heeft een Impreza WRX uit 2002 gekocht. Hier is al het 1 en ander aan veranderd. Nu ong. 260Pk en 380Nm, met vierwielaandrijving. Denk niet dat ik het redt? Wat denken jullie?
Toen het '98 model sub net uit kwam, was ik opslag verliefd.
Daarna is het hard achteruit gehold en helaas rijden er nou nogal wat sjonnie's in het 98 model.
Persoonlijk zou ik er geen meer willen rijden. Dan had ik liever voor de meer waardevaste EVO gekozen. Ook zie je een sub vaker rijden dan een CTR. En vind ik de CTR wel degelijk een tandje meer hebben qua klasse.
Red het niet op welk gebied?
Sprint? Tussenacceleratie? Bochtenwerk?
Voor mezelf maak ik de laatste tijd vaker mee dat niet alleen vermogen uitmaakt maar ook de driver, als je de auto niet kan besturen kom je ook niet ver.
Heb wel vaker sprintjes en tussenacceleraties gedaan tegen wrx'jes, van standaard tot 300+pk's.
Laatst nog tegen een 300+pk wrx, optrekken ging precies gelijk op, inkomen van de vtec kreeg ik een halve lengte voorsprong maar toen zijn turbo begon te blazen trok ie gelijk een gat van 1-2 autolengtes wat maar heel langzaam groter werd tot aan eind 4de versnelling.
Als je het zeker wil weten zou ik hem ff uitdagen hehe ;-)
[quote="slydawg"]Red het niet op welk gebied? Sprint? Tussenacceleratie? Bochtenwerk?
Als je het zeker wil weten zou ik hem ff uitdagen hehe ]
Sprint lijkt mij kansloos, omdat ik het op de voorwielen moet doen en hij op alle! :shock: :-? Ik weeg echter 1170 en hij 1340 Kg.
Maar bochtenwerk kan ik em zeker hebben, zit heel wat potentieel in het onderstel van de CTR. Ik durf gerust de snelweg afritten harder te nemen, dan ik nu al doe. Heb de grens wat dat betreft nog niet bereikt.
We komen ook nog wel eens naast elkaar te staan hoor. Bewust of onbewust, dat is zeker. :wink:
Ben jarig vandaag! Mag me nog 1 jaar een twintiger noemen... :shock:
Heb mezelf maar even getrakteerd op een mooi cadeau. Moest natuurlijk wat met mijn auto te maken hebben. Had een nieuwe mattenset al een poos in gedachten. Gister aangeschaft bij de dealer. Het gaat op de Elegance Type-R set van model 2003! Wel zo netjes weer...
Op zoek naar het onderdeelnummer? Zie ander desbetreffend topic! :razz: