welke uitlaat moet ik nemen voor mijn civic type r?? er zijn er zo veel
verschillende dat ik er niet meer wijs uit wordt. het gaat mij om de meeste pk's en niet te overdreven geluid.. Ik weet ook niet of het uitmaakt als de chip opnieuw geprogrammeerd word. Dit komt dus nog wel.
Ennuh vandaag een nieuwe luchtfilter besteld dus deze is dalijk goed!
Zou mijn eerste keus zijn. Pk's krijg je met een cat-back toch niet (of niet veel) erbij. Spruitstukje heb je meer aan en je hebt niet zo'n herrie.
volgens die meneer waar ik de luchtfilter heb gekocht was het standaard spruitstuk goed zat.. zou het echt zoveel schelen als je het compleet aanpakt?[/quote:36p4jvsm]
denk dat hij wel verstand heeft van auto's.. hij doet rally rijden dus ik denk dat mijn luchtfiltertje ook machtig zal zijn
maar ik weet niets ervan dus ik moet het doen met wat ik hoor enz..
als jij denkt dat het zeer zeker uitmaakt om deze te vervangen mag je natuurlijk ook met een merk/type komen!
D_ToXx wrote:denk dat hij wel verstand heeft van auto's.. hij doet rally rijden dus ik denk dat mijn luchtfiltertje ook machtig zal zijn
maar ik weet niets ervan dus ik moet het doen met wat ik hoor enz.. als jij denkt dat het zeer zeker uitmaakt om deze te vervangen mag je natuurlijk ook met een merk/type komen!
zucht......
lees je het forum wel?
als je 1 topic terugleest in technisch zie je antwoord op je vraag wat spruitstuk betreft.......
een civic met 166pk op de krukas heeft 137pk op de wielen verlies van 29 pk
dus vandaar dat ik denk dat eentje met 229pk meer verlies moet hebben dan 34pk
de regel is toch hoe meer pk´s, hoe moeilijk op de weg te krijgen?
Sinan wrote:een civic met 166pk op de krukas heeft 137pk op de wielen verlies van 29 pk
en wie beweert dat dan?
eerlijk, ik weet de verliezen van een ep3 niet, maar degene die mij heeft verteld dat die 195wielpk ongeveer 229krukpk is weet waar ie het over heeft.....
vandaar ook mijn twijfel over het aantal pk's wat jij hebt, en mijn vraag op wat voor bank dat vastgesteld is.....