Ik vind ook dat niet iedereen een auto kan, mag en hoort te besturen.
Piloten worden om het half jaar getest en automobilisten mogen rijden wat ze willen. Maakt allemaal geen kont uit. Dat is nogal frustrerend in mijn belevingswereld :roll:.
chris wrote:als je dr echt geen f*ck van bakt...kan je misschien niet slagen. Of hoor je gewoon niet te slagen.
Je kan niet garanderen dat iemand zn rijbewijs haalt..
Meestal als je na het * leest staat er:
Als wij denken dat ie examen mag doen, kunt u examen doen, mocht u zakken, betalen wij het herexamen. De extra rijlessen zitten bij dit pakket NIET in...
chris wrote:als je dr echt geen f*ck van bakt...kan je misschien niet slagen. Of hoor je gewoon niet te slagen.
Als wij denken dat ie examen mag doen, kunt u examen doen, mocht u zakken, betalen wij het herexamen. De extra rijlessen zitten bij dit pakket NIET in...
Bij mij staat er:
Als de kandidaat niet slaagt dan betalen wij de extra rijlessen incl herexamen. Als je dan niet slaagt moet je het zelf betalen.
Bij mij staat er: Als de kandidaat niet slaagt dan betalen wij de extra rijlessen incl herexamen. Als je dan niet slaagt moet je het zelf betalen.
Oftewel ook niet echt examengarantie...Maar ja Wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?
autodre wrote:Was zelf trouwens 'slechts' 1100 euro kwijt. INC alles. ZO'n pakket van 24 lessen, 6 uur per week, en na 4 weken dus al examen alles in 1 keer gehaald
Wij waren iets van 600 euro kwijt.
6 lessen gehad.
5 september werd ik 18,
5 september om half 8 smorgens had ik het Theorie gehaald,
5 september om 10 uur eerste rijles,
11 september afgereden, toen godverdikke een dag moeten wachten omdat het postkantoor dicht was.
12 september met de auto naar school 8)
autodre wrote:Was zelf trouwens 'slechts' 1100 euro kwijt. INC alles. ZO'n pakket van 24 lessen, 6 uur per week, en na 4 weken dus al examen alles in 1 keer gehaald
Wij waren iets van 600 euro kwijt. 6 lessen gehad. 5 september werd ik 18, 5 september om half 8 smorgens had ik het Theorie gehaald, 5 september om 10 uur eerste rijles, 11 september afgereden, toen godverdikke een dag moeten wachten omdat het postkantoor dicht was. 12 september met de auto naar school 8)
Je kunt het niet half begrijpen hoe erg ik baalde.
Schelden op dat postkantoor joh, maarja daar ging hij ook al niet van open. Toen maar onverhoopt terug naar huis gereden.
mijn instructeur had in de bak gezeten omdat ie gedeserteerd was uit t leger. En hij had altijd zn winterjas aan, ramen dicht, airco uit omdat ie anders verkouden werd.
S.J. wrote:Ik vind een staatsexamen al eigenlijk nergens op slaan. Je doet je examen dan in een dorp toch?
Nee, bij een staatsexamen kijken ze wat je de voorgaande keer fout hebt gedaan. Je maakt net als bij een gewoon examen een rit, kan in hetzelfde gebied zijn, maar het kan ook elders zijn. Afhankelijk waar de examinator zit of zin in heeft. Lijkt een beetje op alsof je niet eens bent met de voorgaande uitslag van de gewone examen en een soort herkansing wil.
mr. X wrote:Je kunt het niet half begrijpen hoe erg ik baalde. Schelden op dat postkantoor joh, maarja daar ging hij ook al niet van open. Toen maar onverhoopt terug naar huis gereden.
Ik moest een weekend wachten, was vrijdag middag afgereden...
Maarre, postkantoor??? Ik moest naar het gemeentehuis!