WAAR Potenza re050a te regelen, omgeving Boxmeer

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
baRt

WAAR Potenza re050a te regelen, omgeving Boxmeer

Post by baRt »

Aangezien Knite Force zijn internet kuren schijnt te hebben: waar in de omgeving van Boxmeer kan hij voor een fatsoenlijke prijs aan de Bridgestone Potenza re050A komen?

thanks
ITR1217

Post by ITR1217 »

Ik weet niet waar Boxmeer ligt maar ik weet dat suby555 een heel goed adres heeft voor banden ... goedkoop dus !!
Knite Force

Post by Knite Force »

vraag 1: Zijn ze in 16" leverbaar?
vraag 2: Waar kan ik ze zo goedkoop mogelijk krijgen? (Maakt me niet uit waar ik ze moet halen)
vraag 3: Wat is een goed alternatief? Hoorde bij de lokale bandenboer dat de T1R ook erg goed uit "de test" komt....

Ik heb wel gezocht op die autobandensites maar word daar niet veel wijzer.

Thanks,

Greets Marcell
ee8

Post by ee8 »

mag Culemborg ook?
Knite Force

Post by Knite Force »

Als zij die banden in de goede maat (liefst maar 195 breed, vind 205 erg breed op een EE9) in 16" kunnen leveren maakt het me weinig uit.....
AllGo

Post by AllGo »

ee8 wrote:mag Culemborg ook?

Heej, daar ben ik nu :) .
slydawg

Post by slydawg »

Knite Force wrote:Als zij die banden in de goede maat (liefst maar 195 breed, vind 205 erg breed op een EE9) in 16" kunnen leveren maakt het me weinig uit.....

RE050 bestaat, als ik me niet vergis, niet in 195.

205/55 R16 91W
215/55 R16 93V
225/50 R16 92W is wat er in 16" is te krijgen dacht ik zo.
Knite Force

Post by Knite Force »

AllGo wrote:
ee8 wrote:mag Culemborg ook?

Heej, daar ben ik nu :) .

4x 195-40 of 45-16, kost dat? :P
ee8

Post by ee8 »

Knite Force wrote:Als zij die banden in de goede maat (liefst maar 195 breed, vind 205 erg breed op een EE9) in 16" kunnen leveren maakt het me weinig uit.....

dan moet je ze morgen ff bellen, als het bestaat kunnen ze het leveren.

Jagers Banden en Wielen
0345-513738

vraag naar Vincent en noem mijn naam.
Knite Force

Post by Knite Force »

ee8 wrote:

dan moet je ze morgen ff bellen, als het bestaat kunnen ze het leveren.

Jagers Banden en Wielen
0345-513738

vraag naar Vincent en noem mijn naam.
Thanks Niels!
eteuben

Post by eteuben »

Ik zoek binnenkort dezelfde band in 17 inch. Maar is dit een moeilijk te vinden band? Of is het Profile Tyrecentre en KwikFit zaken opzoeken voor een offerte...
wilco

Post by wilco »

Ik zou niet naar zulke zaken gaan , vaak is het daar niet spotgoedkoop.Ondanks dat het ver bij mij vandaan is haal ik toch de banden bij Pitbox.nl in Den Haag .De laatste band die ik heb aangekocht komt uit het land van de rijzende zon .
itr-1895

Post by itr-1895 »

eteuben wrote:Ik zoek binnenkort dezelfde band in 17 inch. Maar is dit een moeilijk te vinden band? Of is het Profile Tyrecentre en KwikFit zaken opzoeken voor een offerte...

dan moet je even naar henk poeder gaan in roden
daar heb ik m'n A048's ook vandaan voor een leuk prijsje :wink:

alleen heb ik de velgen los aangeleverd want een brug hebben ze niet.
er komen daar gewoon 4 kriken onder de auto en dat was niet echt mijn ding :-?
autodre

Post by autodre »

http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)

Heb ik ook gedaan, goedkoopste, en snel geleverd. Scheelde mij toen ongeveer 200 euro
boikel

Post by boikel »

autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)

Heb ik ook gedaan, goedkoopste, en snel geleverd. Scheelde mij toen ongeveer 200 euro

Topsite. Heb daar ook mijn Re010's besteld. Levering na een week en erg goedkoop. Je kan de banden ook gewoon thuis laten bezorgen.
D_ToXx

Post by D_ToXx »

heb je ze al???? probeer eens banden en wielencentrum venlo...
ik haal altijd daar mijn banden en bij de mitsu dealer waren ze 125 en daar 65....met erop zetten ...( de 15" 195 )

mijn nieuwe weet ik zo niet wat ze kosten maar ze waren weer de goedkoopste! ik zou daar es informeren als ik jou was.. daar ben jij zo.
die ik bedoel ligt langs het spoor. misschien dat ik er morgen wel ff langs rij..

greetz
JDMTEG

Post by JDMTEG »

boikel wrote:
autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)

Topsite. Heb daar ook mijn Re010's besteld. Levering na een week en erg goedkoop. Je kan de banden ook gewoon thuis laten bezorgen.

Idd. Mijn Federal's kwamen ook van daar. Zeer snelle levering en goedkoop.
Het enige verschil is dat je hierbij nog het opleggen en uitbalanceren appart moet bij tellen. Bij de gewone bandenboer is dat meestal in de totaalprijs inbegrepen.
Knite Force

Post by Knite Force »

Thanks, ik kom straks nog in Venlo (werk ik). Goeie tip. Erop leggen en balanceren doen we zelf dus dat maakt niet uit.

Ik ga weer even de aangegeven opties bekijken, thanks all!

@ EE8: heb Vincent gemaild, ben benieuwd naar het antwoord. Thanks again.

Greets Marcell
Knite Force

Post by Knite Force »

Die site heb ik al uitvoerig bekeken maar krijg nergens de Potenza's te zien :-? :D

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Greets Marcell
autodre

Post by autodre »

Knite Force wrote:

Die site heb ik al uitvoerig bekeken maar krijg nergens de Potenza's te zien :-? :D

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Greets Marcell

Ik krijg ze wel, maar ik denk dat ze wellicht niet in nouw maat zijn(heb ook even gezocht voor je)

Denk dat dat het probleem is
Locked