WAAR Potenza re050a te regelen, omgeving Boxmeer
WAAR Potenza re050a te regelen, omgeving Boxmeer
Aangezien Knite Force zijn internet kuren schijnt te hebben: waar in de omgeving van Boxmeer kan hij voor een fatsoenlijke prijs aan de Bridgestone Potenza re050A komen?
thanks
thanks
- Knite Force
vraag 1: Zijn ze in 16" leverbaar?
vraag 2: Waar kan ik ze zo goedkoop mogelijk krijgen? (Maakt me niet uit waar ik ze moet halen)
vraag 3: Wat is een goed alternatief? Hoorde bij de lokale bandenboer dat de T1R ook erg goed uit "de test" komt....
Ik heb wel gezocht op die autobandensites maar word daar niet veel wijzer.
Thanks,
Greets Marcell
vraag 2: Waar kan ik ze zo goedkoop mogelijk krijgen? (Maakt me niet uit waar ik ze moet halen)
vraag 3: Wat is een goed alternatief? Hoorde bij de lokale bandenboer dat de T1R ook erg goed uit "de test" komt....
Ik heb wel gezocht op die autobandensites maar word daar niet veel wijzer.
Thanks,
Greets Marcell
- Knite Force
- Knite Force
Knite Force wrote:Als zij die banden in de goede maat (liefst maar 195 breed, vind 205 erg breed op een EE9) in 16" kunnen leveren maakt het me weinig uit.....
dan moet je ze morgen ff bellen, als het bestaat kunnen ze het leveren.
Jagers Banden en Wielen
0345-513738
vraag naar Vincent en noem mijn naam.
- Knite Force
Thanks Niels!ee8 wrote:Knite Force wrote:Als zij die banden in de goede maat (liefst maar 195 breed, vind 205 erg breed op een EE9) in 16" kunnen leveren maakt het me weinig uit.....
dan moet je ze morgen ff bellen, als het bestaat kunnen ze het leveren.
Jagers Banden en Wielen
0345-513738
vraag naar Vincent en noem mijn naam.
eteuben wrote:Ik zoek binnenkort dezelfde band in 17 inch. Maar is dit een moeilijk te vinden band? Of is het Profile Tyrecentre en KwikFit zaken opzoeken voor een offerte...
dan moet je even naar henk poeder gaan in roden
daar heb ik m'n A048's ook vandaan voor een leuk prijsje :wink:
alleen heb ik de velgen los aangeleverd want een brug hebben ze niet.
er komen daar gewoon 4 kriken onder de auto en dat was niet echt mijn ding :-?
http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)
Heb ik ook gedaan, goedkoopste, en snel geleverd. Scheelde mij toen ongeveer 200 euro
Heb ik ook gedaan, goedkoopste, en snel geleverd. Scheelde mij toen ongeveer 200 euro
autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)
Topsite. Heb daar ook mijn Re010's besteld. Levering na een week en erg goedkoop. Je kan de banden ook gewoon thuis laten bezorgen.
heb je ze al???? probeer eens banden en wielencentrum venlo...
ik haal altijd daar mijn banden en bij de mitsu dealer waren ze 125 en daar 65....met erop zetten ...( de 15" 195 )
mijn nieuwe weet ik zo niet wat ze kosten maar ze waren weer de goedkoopste! ik zou daar es informeren als ik jou was.. daar ben jij zo.
die ik bedoel ligt langs het spoor. misschien dat ik er morgen wel ff langs rij..
greetz
ik haal altijd daar mijn banden en bij de mitsu dealer waren ze 125 en daar 65....met erop zetten ...( de 15" 195 )
mijn nieuwe weet ik zo niet wat ze kosten maar ze waren weer de goedkoopste! ik zou daar es informeren als ik jou was.. daar ben jij zo.
die ik bedoel ligt langs het spoor. misschien dat ik er morgen wel ff langs rij..
greetz
boikel wrote:autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)
Topsite. Heb daar ook mijn Re010's besteld. Levering na een week en erg goedkoop. Je kan de banden ook gewoon thuis laten bezorgen.
Idd. Mijn Federal's kwamen ook van daar. Zeer snelle levering en goedkoop.
Het enige verschil is dat je hierbij nog het opleggen en uitbalanceren appart moet bij tellen. Bij de gewone bandenboer is dat meestal in de totaalprijs inbegrepen.
- Knite Force
- Knite Force
Die site heb ik al uitvoerig bekeken maar krijg nergens de Potenza's te zien :-?autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Greets Marcell
Knite Force wrote:Die site heb ik al uitvoerig bekeken maar krijg nergens de Potenza's te zien :-?autodre wrote:http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html en laat ze afleveren bij een garage naar keuze(of begrijp ik de vraag nu verkeerd)
Heb ik ook gedaan, goedkoopste, en snel geleverd. Scheelde mij toen ongeveer 200 euro![]()
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Greets Marcell
Ik krijg ze wel, maar ik denk dat ze wellicht niet in nouw maat zijn(heb ook even gezocht voor je)
Denk dat dat het probleem is