Zoals sommige weten word ik volgende maan 18. Tijd voor een rijbewijs, nu wil ik natuurlijk wel naar een goede rijschool. Ik hoor bijvoorbeeld goede verhalen over rijschool A.R.I.S. en weer minder over All-In-One-Solo. Nu wil ik jullie ervaringen horen en evt tips voor het behalen.
Onderling verschil is hier bij ons in de buurt nihil.
Je kunt rijden of je kunt het niet. Als je de eerste keer zakt, moet je toch eens overwegen of je de 2e keer wel gaat (mijn mening).
Om even op je antwoord terug te komen, ik weet het niet.
Ben ik het niet mee eens, ik heb het in twee keer gedaan. Puur omdat ik een stomme fout maakte de eerste keer. Het ligt er maar net aan waarom je zakt. Ik wist wat ik fout deed, dus het gebeurde me niet nog een keer.
Ik ken genoeg mensen die hun rijbewijs niet in een keer hebben gehaald, maar beter rijden dan de meeste die wel in een keer slaagde.
Ander verhaal is, als je (net als een vriend van mij), zelfs zakt bij staatsexamen! Dan moet je idd bij jezelf te raden gaan...
Maar...
Ik heb niet echt veel ervaring met rijscholen in Amsterdam. M'n vriendin (heeft het in 20 lessen gehaald) deed het in Amstelveen (ik ga nog uitzoeken voor je hoe die rijschool heet). Zij rijden ook in Amsterdam. Veel mensen die ik ken hebben daar gelest en zijn zeer positief. M'n zwager neemt daar op het moment ook lessen.
Net een pakket gekocht. Me instructrice zei dat ik talent heb. Als ik wou kon ik het zelfs in 3weken halen, maar ik zei nee ik doe het liever ietsje langer over met de zekerheid dat ik het haal en goed rijd.
Best een leuke lesauto al zeg ik het zelf.
BMW 320D met volledig leren interieur
174pk best wel veel