vtecmoon wrote:Dan wel met de juiste banden eronder :wink:
Dus ik hoef de volgende keer de krik niet meer mee te nemen? 8)
IvoG wrote:Welke onderwerpen zijn er allemaal aan de orde geweest, hoeveel hebben de deelnemers geleerd? Als je alles wat er die dag gegeven werd en je aan het eind van de dag wist, vergelijkt met wat je al wist voor de training, hoeveel procent van wat je nu weet komt van deze cursusdag af? En wat was de belangrijkste nieuwe kennis die je hebt opgedaan?
slydawg wrote:roblom wrote:Toen ik aan de instructeur vroeg of hij wel vaker in een auto met VTEC had gereden antwoorde hij: 'V watte?' dus denk dat het voor hun ook best interessant was om eens in een hoogtoerige auto mee te rijden en tevens in een auto die fabrieks af al een zeer goede wegligging heeft.
:lol:
De mijne vroeg wat voor blok erin zat.
Ikke: '2L.'
Instructeur: "Owh, met turbo?"
Hehehehe, hij was iig geval zeer te spreken over de handling en het schakelen.
VTECRob wrote:Daarom heb ik ook veel respect voor de wijze man die tegen mij zei: "Ga eerst maar eens met een standaard auto leren sturen..."
Katana wrote:Correct, heil Ivo :worshippy:1st tune the driver
Een dag met een wat uitgebreide curcus kost tussen de 250-350,- heb je meer aan dan vele honderden euro's aan onderdelen/banden.
Een stuk veiliger ook.
juggie wrote:Die Ferrari krijgt wel een nieuw neusje hoor (voordeel van de motor achterin) er is vast wel een reparateur die er nog wat in ziet.
Of zou Ferrari er zelf een stokje voor steken dattie nog op de weg komt?
We gaan het niet weten...
juggie wrote:Ja wat is standaard :?: een Peugeot 307 1.6 ofzo of een Type R OEM ?
juggie wrote:Ik betrap mij zelf erop om nu op de weg ook altijd de ideale lijn te rijden (maar dan om brandstof te besparen :-) )
juggie wrote:Had ik nu maar gevraagd of ik een rondje in zijn Ferrari mocht rijden (was een vriend van een oud klasgenoot van mij) als die dat goed vond wastie in ieder geval nog heel geweest ! (ivm het butterfly effect).
VTECRob wrote:juggie wrote:Die Ferrari krijgt wel een nieuw neusje hoor (voordeel van de motor achterin) er is vast wel een reparateur die er nog wat in ziet.
Of zou Ferrari er zelf een stokje voor steken dattie nog op de weg komt?
We gaan het niet weten...
Dat gaan we wel hoor... :-)
Ferrari´s mogen namelijk maar op 1 plek in Nederland gerepareerd worden (qua bodywerk), dus ik weet wie er aan moet gaan werken... :lol:
itr-1895 wrote:juggie wrote:Had ik nu maar gevraagd of ik een rondje in zijn Ferrari mocht rijden (was een vriend van een oud klasgenoot van mij) als die dat goed vond wastie in ieder geval nog heel geweest ! (ivm het butterfly effect).
dit was zijn ferrari niet :wink:
die man die er in reed was een kennis van een collega van mij.
en hij had die ferrari geleend van zijn schoon pa![]()
dus ik denk dat het nu de ferrari en zijn vriendin weer moet inleveren bij z'n schoon pa :lol:
IvoG wrote:Welke onderwerpen zijn er allemaal aan de orde geweest, hoeveel hebben de deelnemers geleerd? Als je alles wat er die dag gegeven werd en je aan het eind van de dag wist, vergelijkt met wat je al wist voor de training, hoeveel procent van wat je nu weet komt van deze cursusdag af? En wat was de belangrijkste nieuwe kennis die je hebt opgedaan?