Cursus Circuit Rijden-Assen [02-10-2007] 85 DB
Zo heb ik ook super genoten van de dag! Enorm veel geleerd en natuurlijke een leuke goodie opgehaald (bedankt Frans!!).
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Nog bedankt voor de tips (Martin O en Robin) voor het corrigeren van mijn "banden" en bandenspanning, wat een wereld van verschil door zoiets simpels aan te passen!!
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Nog bedankt voor de tips (Martin O en Robin) voor het corrigeren van mijn "banden" en bandenspanning, wat een wereld van verschil door zoiets simpels aan te passen!!
Was weer een geslaagde dag
Waanzinnig mooi weer, leuke groep, geen schade en een paar Renault's, Ford's en Porsche's scalps 8)
Ook weer veel geleerd van de instructeur over het insturen.
Leuk om met een ATR Miguel bij te houden, damn wat een grijnz :mrgreen:
Net weer even mijn baby gewassen, alle rubber, olie en beesten vlekken eraf gewassen. Ze leek wel op een Dalmatier ! :lol:
Ik wil iedereen weer bedanken voor twee gezellige dagen :thumbs:

Waanzinnig mooi weer, leuke groep, geen schade en een paar Renault's, Ford's en Porsche's scalps 8)
Ook weer veel geleerd van de instructeur over het insturen.
Leuk om met een ATR Miguel bij te houden, damn wat een grijnz :mrgreen:
Net weer even mijn baby gewassen, alle rubber, olie en beesten vlekken eraf gewassen. Ze leek wel op een Dalmatier ! :lol:
Ik wil iedereen weer bedanken voor twee gezellige dagen :thumbs:
Katana wrote:Leuk om met een ATR Miguel bij te houden, damn wat een grijnz :mrgreen:
Miguel was waarschijnlijk tegelijk z'n ECU aan het programmeren... :twisted:
Frans ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat jij in de "langskom-frequentie" serieus goed mee kwam... :thumbs:
En natuurlijk bedankt voor de add-on regelingen eromheen... weer keurig geregeld allemaal...
VTECRob wrote:Hoe zijn je eigen foto's geworden?
Anders moet je nodig de volgende keer nog een keer komen... :wink:
Zal straks mijn foto's posten. Eerst auto wassen.

En de volgende keer ben ik er weer bij. Door dat gedoe met die Ferrari heb ik eigenlijk te weinig rondjes gereden.
Na de eerste sessie keek ik nog zo.

Na de tweede was het meer zo. :shock: