ATR#11 kleine update pagina 3
Er zit geen nieuwe op. Het is een originele van een ATR die ik op de kop getikt heb. En vervolgens aan de gang met schuurborsteltjes en uiteindelijk waterproof schuurpapier. Vraagt wel veel geduld. Ik deed het steeds beetje bij beetje. Vandaar dat ik ook eerst een andere op gekocht heb. Dan had ik alle tijd om hem netjes te maken.
Schijven zijn van Brake max van Brembo. Typenr heb ik helaas niet voor je.
Heb ze besteld bij Kraaij in Harderwijk. En toen ook meteen de blokken vervangen door Ferodo DS2500. En die combinatie maakte een groot verschil.
Schijven zijn van Brake max van Brembo. Typenr heb ik helaas niet voor je.
Heb ze besteld bij Kraaij in Harderwijk. En toen ook meteen de blokken vervangen door Ferodo DS2500. En die combinatie maakte een groot verschil.
ATR#11 wrote:Apex wrote:Goed Werk Janko ! Remklauwen zijn erg netjes. Stond die tekst er al op in relief oid ?
Thanks,![]()
Er staat geen tekst op de klauwen zelf. Maar is een sticker die ik er los opgeplakt heb.
Schijnt wel van een bepaald soort folie te zijn wat hittebestendig is.
Hee dat is interessant. Ik ben benieuwd hoe lang dat blijft zitten ! Waar zijn die stickers verkrijgbaar ? Want mijn klauwen moeten misschien ook nog een kleurtje hebben :wink: ..
Groeten Vincent
AllGo wrote:ATR#11 wrote:AllGo wrote:Jankie?
IE=O :wink: :wink:
Was dat niet je forumnaam? Die met IE?
Jij bedoeld iemand anders... Jankie werkte een paar jaar terug in de Spaanse Polder in R'dam bij een computerbedrijf. Toen reed hij nog in zijn CRX maar die was toen al zo vergaan dat die vast niet meer rijdt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:AllGo wrote:ATR#11 wrote:AllGo wrote:Jankie?
IE=O :wink: :wink:
Was dat niet je forumnaam? Die met IE?
Jij bedoeld iemand anders... Jankie werkte een paar jaar terug in de Spaanse Polder in R'dam bij een computerbedrijf. Toen reed hij nog in zijn CRX maar die was toen al zo vergaan dat die vast niet meer rijdt.
Klopt idd, ik heb nog nooit een forum naam gehad die mijn eigen naam was... 8)
In de afgelopen weken de ATR ook weer opgefrist voor een zomer seizoen rijden.
Eerst even langs Keung geweest voor een nieuwe APK, olie in de motor en nieuwe MTF3 in de bak.
Vervolgens een katvervanger gemonteerd voor nog iets meer trekkracht.
Aan de voorzijde een VPB gemonteerd. weet nog niet of het echt wat doet. Moet ik nog es gaan uitproberen met wat strakker stuurwerk.
Nog wat kleine cosmetische veranderingen onder de kap aangebracht.
Nog even andere knipperlampjes gemonteerd zodat het front vrijwel dezelfde kleur heeft.
Als laatste nog even de twee hobby objecten naast elkaar in de garage.

Eerst even langs Keung geweest voor een nieuwe APK, olie in de motor en nieuwe MTF3 in de bak.
Vervolgens een katvervanger gemonteerd voor nog iets meer trekkracht.

Aan de voorzijde een VPB gemonteerd. weet nog niet of het echt wat doet. Moet ik nog es gaan uitproberen met wat strakker stuurwerk.

Nog wat kleine cosmetische veranderingen onder de kap aangebracht.

Nog even andere knipperlampjes gemonteerd zodat het front vrijwel dezelfde kleur heeft.

Als laatste nog even de twee hobby objecten naast elkaar in de garage.

-