Gangaran wrote:Nu heb ik direct luchttoevoer naar mijn CAI. Als het regent heb ik wel een probleem denk ik, dus daar moet ik een oplossing voor zoeken.
Allereerst erg mooie update.
En Injen heeft een oplossing in de vorm van een HydroShield! Zoek daar maar eens op. Een soort nylonkous voor over je luchtfilter, die water opname voorkomt!
Dat ziet er tof uit zeg !! Verstandig dat je met de directe luchtinlaat een hydroshield hebt toegepast, want die AEM is allergisch voor vocht. Overweeg je ook nog een Mugen grill te nemen of laat je het hierbij?
Veel mooier dan de standaard lip, dat is zeker. Oogt enorm sportief en toch is het geen grote bumperwijziging. Want die tijd heb ik ook wel gehad. Mooi subtiel een mooiere lijn in de voorbumper nu! Aansluiting is ook bij jou wederom perfect te noemen, toch?
Aansluiting is idd perfect. Spuiter heeft ook goed werk geleverd. En idd het oogt niet echt overdreven. Jammer is wel dat ie iets lager hangt dat de skirts.
maar kleine vraag :razz:
heb je misschien een foto van de zijkant van de auto zodat je een mooi geheel heb met de rooie klauwen?? mijne beginnen aftebladeren en dacht misschien ook aan rood maken
Netjes Urvin...ziet er mooi uit! pasvorm is zo te zien ook heel goed!
Wil je de sideskirts passend maken, dan moet je voor de BC sideskirts gaan, die zijn net zoals OEM gemaakt, maar zitten iets lager dan de originele. Ik zat er ook aan te denken, maar da's niet bepaald goedkoop.