itr-1895
zo nu de ITR al weer een tijdje klaar is.
heb ik er vandaag even een paar foto's gemaakt
en nu de auto weer op OEM velgen staat begin ik toch te twijfelen of ik de gramlight's wel weer terug wil plaatsen dus ik denk dat die de verkoop in gaan.
want 15" voelt toch veel beter aan tijdens het rijden dan 17" vind ik :-) :roll:
heb ik er vandaag even een paar foto's gemaakt





en nu de auto weer op OEM velgen staat begin ik toch te twijfelen of ik de gramlight's wel weer terug wil plaatsen dus ik denk dat die de verkoop in gaan.
want 15" voelt toch veel beter aan tijdens het rijden dan 17" vind ik :-) :roll:
Mooi Martin , alleen heb je je OEM velgen laten aanpassen om er aftermarket wielmoeren op te zetten? Want je OEM moeren hebben een bolkop en aftermarket een schuine kop , als je de aftermarket wielmoeren in je OEM velgen zet , zit je velg maar minimaal vast .Dit vergroot erg de kans dat je wiel los loopt.
wilco wrote:Mooi Martin , alleen heb je je OEM velgen laten aanpassen om er aftermarket wielmoeren op te zetten? Want je OEM moeren hebben een bolkop en aftermarket een schuine kop , als je de aftermarket wielmoeren in je OEM velgen zet , zit je velg maar minimaal vast .Dit vergroot erg de kans dat je wiel los loopt.
Leg eens uit, als het een gevaar vormt dan mogen ze dit toch nooit verkopen zou ik zeggen :roll:
oem itr velg heeft een bolconisch gat.
en de meeste aftermarket velgen hebben een gewoon conisch gat.
dus als je dan een bolconische moer in een conische gat draaid dan heb je maar een klein raak oppervlak :wink:
en die spoon moeren moeten wel kunnen op je oem velgen heb ik begrepen.
heb er nu ook al zoon 500km mee gereden en voor dat ik naar de apk ben geweest nog even gechecked en ze zaten nog gewoon op moment vast
@ steven zo zonder al die deuken en krassen ziet hij er idd weer een stuk strakker uit 8)
en nog bedankt voor de dingen die jij hebt kunnen regelen voor mij :wink: :toost: :thumbs:
@ sinister de vorige eigennaar was geen club/forumlid.
en die airbox koste iets van 500euro weet de prijs niet exact meer
en de meeste aftermarket velgen hebben een gewoon conisch gat.
dus als je dan een bolconische moer in een conische gat draaid dan heb je maar een klein raak oppervlak :wink:
en die spoon moeren moeten wel kunnen op je oem velgen heb ik begrepen.
heb er nu ook al zoon 500km mee gereden en voor dat ik naar de apk ben geweest nog even gechecked en ze zaten nog gewoon op moment vast
@ steven zo zonder al die deuken en krassen ziet hij er idd weer een stuk strakker uit 8)
en nog bedankt voor de dingen die jij hebt kunnen regelen voor mij :wink: :toost: :thumbs:
@ sinister de vorige eigennaar was geen club/forumlid.
en die airbox koste iets van 500euro weet de prijs niet exact meer
Martin.O wrote:dat is normaal bij mijn Honda dealer Martin, voor twaalf uur besteld en de volgende dag in huis
of
het onderdeel is in Belgie niet aanwezig dan moet het uit Suzuka komen en dan kan het heel lang duren
Klopt, denk wel dat ik het een van de beste Honda Dealers is, dus je mag niet klagen.
Ben er 2 keer geweest, maar gelijk heel behulpzaam en vriendelijk. Heb het vaak anders mee gemaakt.
vandaag de rest van de onderdelen ook binnen gekregen.
goodridge koppelingen en leiding en een tilton resevoir 8)
en ik ben inmiddels weer voorzien van 2 nieuwe volk gramlight's dankzij frans :thumbs:
deze velgen staan van nu af dus ook te koop en dit weekend maak ik daar wel een te koop topic van met foto's enzo :wink:


goodridge koppelingen en leiding en een tilton resevoir 8)
en ik ben inmiddels weer voorzien van 2 nieuwe volk gramlight's dankzij frans :thumbs:
deze velgen staan van nu af dus ook te koop en dit weekend maak ik daar wel een te koop topic van met foto's enzo :wink: