Ben bang dat ik dit keer niks kan regelen. ops:
Zo als het er nu naar uit ziet kan ik helaas niet aanwezig zijn.
Juist in deze week moeten wij voor een grote opdracht gever van ons aan het werk waar ik niet onder uit kan. Meld mij daarom eerst af.
Ik krijg geen vrij op die dag, we zijn onderbezet op sommige expertises en de mijne vallen daar onder. Ik heb mijzelf maar van de lijst gehaald (komt ervan als Frans je op de 13e plek zet :roll: )
Ik heb het gister gevraagd bij mijn werkgever ,maar normaal krijg ik direct wel toestemming maar nu ging het moeizaam en ik heb nog steeds geen antwoord.... ...even afwachten dus.
wilco wrote:Ik heb het gister gevraagd bij mijn werkgever ,maar normaal krijg ik direct wel toestemming maar nu ging het moeizaam en ik heb nog steeds geen antwoord.... ...even afwachten dus.
Heb ik even mazzel met mijn chef.
Ik heb een paar weekjes terug gewoon even in zijn agenda en op de planning gekrabbelt MATRIJN VRIJ.
Nou en dan is het geregeld.
integra wrote:Heb ik even mazzel met mijn chef. Ik heb een paar weekjes terug gewoon even in zijn agenda en op de planning gekrabbelt MATRIJN VRIJ. Nou en dan is het geregeld.
En dit wil ik ook echt niet missen.
Kijk, zo doe je dat dus :lol:
Ik heb gewoon gezegd dat ik die dag andere plannen had dan een beetje achter me scherm hangen en tekeningen maken, iets in de richting van me auto is testen op het circuit ofzo. Vroegen er direct 2 of ze mee mochten :x
Zoals het er naar uitziet kan ik volgende week niet deelnemen. Ik baal echt als een stekker.
Mijn bigbrake setup is nog steeds niet binnen en mijn remblokken zijn. op een paar millimeter na, helemaal op. Om nou voor ruim € 100,- blokken te kopen voor 1 dag, vind ik ook teveel van het goede.
Haal mij vooralsnog maar van de lijst of er moet nog een wonder gebeuren.
Ok heren hier is het programma van de dag:06:30 - 07:00h verzamelen bij het restaurant
07:00h inschrijving en aansluitend de technische keuring
08:30h briefing
09:00 - 12:30h instructie
12:30 - 13:15h pauze
13:20 - 17:00h vrij rijden
17:00 - 17:30h einde programma in het restaurant
Wie nemen er een hotel de avond ervoor?
We verzamelen tussen 17:00 - 18:00h bij het hotel, inchecken en gezellig een hapje eten (bijv JDM).
Hotel: Normale prijs 110,- incl ontbijt.
Onze prijzen:
Aankomst: 01 okt 2007
Vertrek: 02 okt 2007
Prijs: €90 (per kamer voor het gehele verblijf) 2 persoons Luxe kamer (excl. ontbijt €10). Voor diegene die ook een ontbijt willen genieten, kunnen dit bij het inchecken aangeven.
Ik zal de kamers centraal reserveren, let op: de deadline voor de hotel kamers is 29 sept!
Kan geen verlof krijgen ivm ingedeelde werkzaamheden en de storingen die op de 1ste plaats staan bij het bedrijf. :evil:
Had al tijden geleden vrij genomen bij mijn oude werkgever en deze datum ook direct doorgegeven aan de nieuwe werkgever waar ik net zit...maar helaas, ik had me er zo op verheugd.
Krijg je er van dat je sommige mensen op een kraan zet en veel kabels kapot laat trekken...... :wink: .
Morgen is de regiochef er weer en zal het nog een keer aan hem vragen.