even me zelf voor stellen (wesco)
even me zelf voor stellen (wesco)
hallo allemaal
wauw me even voor stellen mijn naam is wesley (wesco) en ik ben 19 jaar
ik rij jammer genoeg nog geen honda maar ben aan het rond kijken voor een andere auto
ik ben via via op deze site terecht gekomen en heb het een en het andere gelezen over de
honda integra type R
op het moment rij ik opel (astra F ) waar ik dus ook niet echt trots op ben die wagen heeft me tot nu toe alleen nog maar ellende gegeven al naar 4 a 5 maand heb ik al de kompleet te veerring moeten vervangen
kop pakking start motor stabilisator stangen en zo kan ik nog wel even door gaan
dus al met al wil ik gewoon wat anders maar naar een paar dagen rond te hebben gekeken op jullie site ben ik nog al antosjast geworden over de honda integra type R
en ik hoop daarom dar mijn volgende auto ook een integra type R gaat worden
nog even 1 ding ik ben dyslectisch alles wat ik hier op deze site post
dat laat ik controleren door microsoft word er kan dus hier en daar nog een speling foutje
in zitten maar hier kan ik dan verder s niks aan doen
gr wesley
wauw me even voor stellen mijn naam is wesley (wesco) en ik ben 19 jaar
ik rij jammer genoeg nog geen honda maar ben aan het rond kijken voor een andere auto
ik ben via via op deze site terecht gekomen en heb het een en het andere gelezen over de
honda integra type R
op het moment rij ik opel (astra F ) waar ik dus ook niet echt trots op ben die wagen heeft me tot nu toe alleen nog maar ellende gegeven al naar 4 a 5 maand heb ik al de kompleet te veerring moeten vervangen
kop pakking start motor stabilisator stangen en zo kan ik nog wel even door gaan
dus al met al wil ik gewoon wat anders maar naar een paar dagen rond te hebben gekeken op jullie site ben ik nog al antosjast geworden over de honda integra type R
en ik hoop daarom dar mijn volgende auto ook een integra type R gaat worden
nog even 1 ding ik ben dyslectisch alles wat ik hier op deze site post
dat laat ik controleren door microsoft word er kan dus hier en daar nog een speling foutje
in zitten maar hier kan ik dan verder s niks aan doen
gr wesley
hehehjja wat verwacht je dan ook met een opel!
neej sorry hoor dawas een beetje lullig,het is en blijft verrot als je een hoop aan je auto moet versleutelen,maar wees gerust,met een honda zal je dit probleem niet meer hebben
enneh,misschien een beetje raar om van een andere newbie te hooren.....maareh
welkom alhier
neej sorry hoor dawas een beetje lullig,het is en blijft verrot als je een hoop aan je auto moet versleutelen,maar wees gerust,met een honda zal je dit probleem niet meer hebben
enneh,misschien een beetje raar om van een andere newbie te hooren.....maareh
welkom alhier