RedSun wrote:Welkom! Hij jziet er zzer netjes uit! Interieur ook!
Waarom zou een expert van de verzekering (ik neem aan van de tegenpartij?) toestemming geven om je complete auto over te spuiten?
Nenee, misschien een beetje verkeerd uitgelegd.
Er is een bestek opgemaakt voor de herstelling van de schade met de fiets.
Dit bestek moet nu goedgekeurd worden door de expert, maar doordat deze kant dan voor de 3e keer moet herspoten worden (1x vandalisme en 2x schade als hij geparkeerd stond door andere) en er te veel kans is om overal kleurverschil te hebben.
Waarschijnlijk wordt de linker voorkant toch helemaal herspoten en gedemonteerd en ga ik opleggen om ineens alls te laten herspuiten.
Eindelijk zijn ze begonnen, heb hem vorige week binnen gedaan en momenteel staat hij er zo al bij.
De weinige blutskes zijn er ook al uitgehaald.
Alles gedemonteerd en maandag gaan de ramen, deuren, koffer en motorkap eraf en tegen vrijdag moet hij volledig in grondverf staan.
Moet alleen op zoek naar skirts, deze zijn te hard beschadigd, maar vind niet naar mijn goesting !!!!!! eventueel terug de originele halen.
Eindelijk klaar, had ze er de tijd voor gegeven om alles deftig te doen.
Morgenvroeg ga ik hem ophalen en terug alles monteren, als het lukt, want mijn hele garage ligt vol stukken :twisted:
Het zal nog een ander zicht zijn als hij buiten staat in het daglicht dan in TL licht.
Vandaag alles terug in elkaar steken, zal ook wel terug een jobke zijn....
Tegen 9u30 - 10u gaan halen.