juggie wrote:1.) Irritante gordelpiep :cry: (weet iemand hoe je dat ding uitzet) (ik draag geen gordel op woonerven met die kl... drempels) overigens als je een vierpunts monteert krijg je er ook mee te maken... (in een Prius kun je het uitzetten)
Op civinfo.com staat hoe je het om zeep kan helpen .
Ik heb de Gordelpiep het zwijgen op gelegd door de stekker (met blauwe draad) onder de bestuurdersstoel los te koppelen. Wat een rust
Inderdaad het 3de versnelling probleem heb ik ook. Blijft vreemd hoor maar er komt een oplossing volgens diverse UK forumleden.
Bijrijdersstoel is ook niet helemaal oke rugleuning klappert.
Achtervering maakt raar geluid (klonk).
Drang tot veel toeren maken is altijd aanwezig. Wel 1 van de minst erge vorm van onhebbelijkheden. :-)
Ken het, op mijn vorige werk moest ik ook auto's van voor naar achter rijden en dan begon dat kreng te piepen. MEGA irritant. Maar de CTR doet het volgens mij niet zo snel dus als je hem dan helemaal eraf wil hebben krijg ik het idee dat je gewoon stukken zonder dat ding rijdt.
mr. X wrote:Ken het, op mijn vorige werk moest ik ook auto's van voor naar achter rijden en dan begon dat kreng te piepen. MEGA irritant. Maar de CTR doet het volgens mij niet zo snel dus als je hem dan helemaal eraf wil hebben krijg ik het idee dat je gewoon stukken zonder dat ding rijdt.
ik heb een deurklink die moeilijk opengaat.. en het is nog de bestuurders deur ook.. al langs de dealer geweest en er wordt een nieuwe knink besteld ben trouwens ook al bijna aan nieuwe banden toe.. heb nu 24k gereden ops:
tnsnipo doet in opdracht van Honda onderzoek naar de Honda eigenaar, tevredenheidsonderzoek, wat je hiervoor reed etc.. (paar uur mee bezig geweest met het invullen)