Rare voor- en nadelen bezit Type-R! Vul aan...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
ee8

Post by ee8 »

S.J. wrote:
BugsM wrote:
"S.J.":1ln13ymg wrote:Wat mij echt irritant lijkt maar bij elke auto zo is alleen bij een auto met DOHC VTEC nog erger is dat je niet meteen kan VTECCEN als je motor koud is..

Snap niet wat er irritant aan is? Leg me even uit waarom bij DOHC VTEC dat erger is?

Nou omdat de VTEC inslag heerlijk is ik wil meteen presteren. Anders kun je net zo goed een Accord 1.8 SOHC VTEC rijden met ATR body en onderstel en interieur.[/quote:1ln13ymg]

haal jij nou eerst jij rijbewijs maar voor je mee kunt praten over auto rijden.....
chris

Post by chris »

S.J. wrote:
BugsM wrote:
"S.J.":330ml9jd wrote:Wat mij echt irritant lijkt maar bij elke auto zo is alleen bij een auto met DOHC VTEC nog erger is dat je niet meteen kan VTECCEN als je motor koud is..

Snap niet wat er irritant aan is? Leg me even uit waarom bij DOHC VTEC dat erger is?

Nou omdat de VTEC inslag heerlijk is ik wil meteen presteren. Anders kun je net zo goed een Accord 1.8 SOHC VTEC rijden met ATR body en onderstel en interieur.[/quote:330ml9jd]

dude? :gaap

waarom zou je een sohc niet warm moeten rijden voordat je m in de vtec gooit en een dohc wel?
S.J.

Post by S.J. »

chris wrote:
S.J. wrote:
BugsM wrote:
"S.J.":15poag68 wrote:Wat mij echt irritant lijkt maar bij elke auto zo is alleen bij een auto met DOHC VTEC nog erger is dat je niet meteen kan VTECCEN als je motor koud is..

Nou omdat de VTEC inslag heerlijk is ik wil meteen presteren. Anders kun je net zo goed een Accord 1.8 SOHC VTEC rijden met ATR body en onderstel en interieur.

dude? :gaap

waarom zou je een sohc niet warm moeten rijden voordat je m in de vtec gooit en een dohc wel?[/quote:15poag68]
Zo bedoel ik het niet. Elke motor moet je warm rijden maar omdat die DOHC VTEC motoren een hogere fun factor hebben lijkt me het moeilijker om mezelf in te houden.
Sjakiera

Post by Sjakiera »

Wat is er nou moeilijk aan om je motor eerst goed warm te rijden? tenzij... je snel van je auto af wilt natuurlijk.
chris

Post by chris »

dan mag ik voor je portomonnee hopen dat je jezelf dat aanleert mocht je ooit wat voor sportief stuk blik dan ook gaan rijden...
S.J.

Post by S.J. »

Ik zie vaak genoeg dat mensen volgas met koude motor in hun ITR, ATR, CTR en of VTi gewoon volgas wegrijden met koude motor. Als ik ooit het geluk zal hebben om een R te rijden zal ik hem koesteren als mijn kind. Dus nooit stationair warm laten lopen, nooit boven 3000 rpm schakelen als de motor koud is.

Jullie denken nu waarschijnlijk dat ik zo iemand ben die alleen maar met koude motor keihard zou wegrijden. Als ik dat zou willen pakte ik me pa zijn leasebak wel.
BugsM

Post by BugsM »

S.J. wrote:
Jullie denken nu waarschijnlijk dat ik zo iemand ben die alleen maar met koude motor keihard zou wegrijden. Als ik dat zou willen pakte ik me pa zijn leasebak wel.

fout antwoord....
autodre

Post by autodre »

Nadeel:
Bang om hem ergens neer te zetten
Roest
Toch meer mankementjes dan ik verwachtte met Honda

voordeel:
Rijplezier, genot, snelheid, handling, en toch de relatief lage kosten
Nick

Post by Nick »

De FN2 van mij is ook een leasebak en rij hem toch echt warm :D
chris

Post by chris »

BugsM wrote:
S.J. wrote:

fout antwoord....

:stoer:
S.J.

Post by S.J. »

Nick wrote:De FN2 van mij is ook een leasebak en rij hem toch echt warm :D

HeHe ja mar mijn pa's leasebak is een Frod Focoff.
AllGo

Post by AllGo »

S.J. wrote:

Tja, dat is een auto met een uitmuntende wegligging en een geweldig motor (de 1.8tdci dan), dus je mag er best een beetje respect voor hebben.

Niet alleen Honda maakt geweldig sturende auto's hoor...
ee8

Post by ee8 »

AllGo wrote:
S.J. wrote:

Tja, dat is een auto met een uitmuntende wegligging en een geweldig motor (de 1.8tdci dan), dus je mag er best een beetje respect voor hebben.

eens, ondanks the f-word stuurt zo'n frod geweldig.....

enne SJ: ik zou wat aan die grote mond van je doen, je hebt 0,0 ervaring op gebied van auto rijden dus je uitspraken zijn gebaseerd op een hoop lucht.
autodre

Post by autodre »

Toevallig recentelijk in een Focus ST gezeten....Nou dat reed heeeeeel best hoor...Ook lekker geluid wel....
S.J.

Post by S.J. »

ee8 wrote:
AllGo wrote:
S.J. wrote:

enne SJ: ik zou wat aan die grote mond van je doen, je hebt 0,0 ervaring op gebied van auto rijden dus je uitspraken zijn gebaseerd op een hoop lucht.

Ik zeg gewoon wat ik denk. Wil je een discussie voeren kun je me PMen dan hoeft dit topic niet verder vervuild te worden.
slydawg

Post by slydawg »

S.J. wrote:
ee8 wrote:
AllGo wrote:
"S.J.":ewy8qmq0 wrote:

Ik zeg gewoon wat ik denk. Wil je een discussie voeren kun je me PMen dan hoeft dit topic niet verder vervuild te worden.[/quote:ewy8qmq0]

Een beetje vervuiling moet wel kunnen. :wink:
En wat je hier allemaal roept heeft ook niet veel met voor- en nadelen te maken van een type-r :roll:
autodre

Post by autodre »

Maar om even terug te komen op roest. Hebben jullie daar met een CTR ook last van?
slydawg

Post by slydawg »

autodre wrote:Maar om even terug te komen op roest. Hebben jullie daar met een CTR ook last van?

Niet echt, waar heb jij er precies last van?
Maar ja, elke auto 'normale' auto roest, vooral een daily drive die elke dag gewoon buiten staat.
Gangaran

Post by Gangaran »

autodre wrote:Maar om even terug te komen op roest. Hebben jullie daar met een CTR ook last van?

Nu al roest? :roll:
ee8

Post by ee8 »

S.J. wrote:
ee8 wrote:
AllGo wrote:
"S.J.":31kk9ur6 wrote:

Ik zeg gewoon wat ik denk. Wil je een discussie voeren kun je me PMen dan hoeft dit topic niet verder vervuild te worden.[/quote:31kk9ur6]

als jij je daartoe geroepen voelt mag je me best pm'en hoor, of een nieuw topic starten zodat de rest ook mee kan praten, wat jij wilt, ben de moeilijkste niet......

on topic: niet klagen over roest hier he, dat mag ik alleen.........nou ja, mocht......ben er hopelijk ook weer vanaf...... :lol:
Locked