Aanpassingen FN2
Aanpassingen FN2
Hoi jongens en dames :lol:
Ik heb een vraagje.. zit me zo te vervelen.. ik wil wat aan de auto doen..
Wil er wat meer vermogen uitpersen.. alleen nu het nadeel... HET IS EEN FN2!!! :shock:
Zijn er al wat leuke updatjes voor het beestje?
Zit nu alleen met custom made uitlaat.. maar wil toch wel wat meer, me broer heeft net een S3 gekocht.. rap ding.. dus moet even wat terug doen :lol: iemand suggesties?
Ik heb een vraagje.. zit me zo te vervelen.. ik wil wat aan de auto doen..
Wil er wat meer vermogen uitpersen.. alleen nu het nadeel... HET IS EEN FN2!!! :shock:
Zijn er al wat leuke updatjes voor het beestje?
Zit nu alleen met custom made uitlaat.. maar wil toch wel wat meer, me broer heeft net een S3 gekocht.. rap ding.. dus moet even wat terug doen :lol: iemand suggesties?
S3 sneller dan de jouwe?
Ik weet niet of de spruitstukken van mijn model CTR erop kunnen. Als dat zo is, dan heb je wel wat keus.
Je kunt hem eens op de testbank gooien en naar je mengsel kijken, eventueel afstellen met een benzine druk regelaar.
Dus:
CAI ergens laten maken,
Uitlaatspruitstuk van een EP3 proberen,
cat vervanger kopen/aldanniet laten maken,
en afstellen op de testbank.
Anders kun je nog het interieur eruit gooien achter (dus AL hetgene dat achter je voorstoelen zit)
Airco eruit slopen, stuurbekrachteging... hoe ver wil je ook alweer gaan?
Ik weet niet of de spruitstukken van mijn model CTR erop kunnen. Als dat zo is, dan heb je wel wat keus.
Je kunt hem eens op de testbank gooien en naar je mengsel kijken, eventueel afstellen met een benzine druk regelaar.
Dus:
CAI ergens laten maken,
Uitlaatspruitstuk van een EP3 proberen,
cat vervanger kopen/aldanniet laten maken,
en afstellen op de testbank.
Anders kun je nog het interieur eruit gooien achter (dus AL hetgene dat achter je voorstoelen zit)
Airco eruit slopen, stuurbekrachteging... hoe ver wil je ook alweer gaan?
Je mengsel stel je volgens mij niet af met een benzine druk regelaar.
Dacht dat ik al een AEM CAI of WAI had gezien.
Spruitstuk zou misschien passen met aanpasssing aan ophang beugel, als dat nodig is.
Blijft een kwestie van budget, hoe groter hoe meer je kan doen al is er weinig beschikbaar, met een groot budget kunnen een heleboel dingen beschikbaar worden...
Dacht dat ik al een AEM CAI of WAI had gezien.
Spruitstuk zou misschien passen met aanpasssing aan ophang beugel, als dat nodig is.
Blijft een kwestie van budget, hoe groter hoe meer je kan doen al is er weinig beschikbaar, met een groot budget kunnen een heleboel dingen beschikbaar worden...
Een topic over de motage van een CAI op een FN2:
http://www.civictype-r.co.uk/forum/viewtopic.php?f=28&t=147310
http://www.civictype-r.co.uk/forum/viewtopic.php?f=28&t=147310
http://www.autowereld.com/showroom/inde ... %20quattro
deze?
en jij hebt een nieuwe type r? ik vind het al knap als je em bijhoudt.
ben eens benieuwd wat die audi zelf gemeten van 0 tot 100 heeft..
greetzz
deze?
en jij hebt een nieuwe type r? ik vind het al knap als je em bijhoudt.
ben eens benieuwd wat die audi zelf gemeten van 0 tot 100 heeft..
greetzz
mr. X wrote:BPM : € 13.629,-
Denk wel dat je hem bij kan houden.. hij hoeft maar een fractie te laat gas te geven, of op ron 95 te rijden en je houdt hem bij.
Fabrieksopgaven willen ook nog wel eens over-optimistisch te zijn dus staar je niet blind op cijfertjes.
hahah denk ik dus ook!

maar het verschil tussen Vpower octaan 100 en de normale 95 merk ik niet..misschien komt dit wel omdat ik de Vpower 100 tank normaal..
volgens mij maakt dat niet uit.. maar het staat in boekje neem ik aan.
Vpower is zuiverder dat weet ik wel maar of je nou er meer PK's
door krijgt, dat denk ik niet. Ik was een keer Vpower in nederland aan het tanken want ik had zo'n motorreiniger gehaald toen zei die
tankstationdude tegen mij dat dat dubbel op was... lol
Vpower is zuiverder dat weet ik wel maar of je nou er meer PK's
door krijgt, dat denk ik niet. Ik was een keer Vpower in nederland aan het tanken want ik had zo'n motorreiniger gehaald toen zei die
tankstationdude tegen mij dat dat dubbel op was... lol
Hallo,
Mijn leverancier zegt dat hij voor de Type R, dus kunnen we daar vanuit gaan.
Montage is mogelijk, ik schat dat het ongeveer 1 uur werk is en we rekenen 40,- per uur.
Ik kan nu nog niet vergelijken of de spruitstukken hetzelfde zijn, als je de intake eventueel gemonteerd wil hebben, dan kunnen we het spruitstuk vergelijken deze heb ik op voorraad.
IK BEN BENIEUWD!!
PS hij is van injen en hij is besteld :twisted:
Mijn leverancier zegt dat hij voor de Type R, dus kunnen we daar vanuit gaan.
Montage is mogelijk, ik schat dat het ongeveer 1 uur werk is en we rekenen 40,- per uur.
Ik kan nu nog niet vergelijken of de spruitstukken hetzelfde zijn, als je de intake eventueel gemonteerd wil hebben, dan kunnen we het spruitstuk vergelijken deze heb ik op voorraad.
IK BEN BENIEUWD!!
PS hij is van injen en hij is besteld :twisted: