Nederland heeft er straks wel wat geswapte K20 Civicjes om trots op te zijn. Denk aan Roger zijn KEK, Binnenkort een Civic Coupe EG model, Deze dan, En ik weenie wat er met die van TCC gaat gebeuren maar hoor dat die ook word opgeknapt.
S.J. wrote:Nederland heeft er straks wel wat geswapte K20 Civicjes om trots op te zijn. Denk aan Roger zijn KEK, Binnenkort een Civic Coupe EG model, Deze dan, En ik weenie wat er met die van TCC gaat gebeuren maar hoor dat die ook word opgeknapt.
S.J. wrote:Nederland heeft er straks wel wat geswapte K20 Civicjes om trots op te zijn. Denk aan Roger zijn KEK, Binnenkort een Civic Coupe EG model, Deze dan, En ik weenie wat er met die van TCC gaat gebeuren maar hoor dat die ook word opgeknapt.
van wie is die coupe dan?
of is dat net als die EK? neimand vertellen en dan ineens nette swap neerzetten? :lol:
of is dat net als die EK? neimand vertellen en dan ineens nette swap neerzetten? :lol:
Je zit ook op CCH toch?
Ninjanyn heet die gast daar. Alleen wordt dit een Show & Go project. Denk aan Angel Eyes C-west voorbumper BC1 achterbumper Ait sideskirts . Ik kan show wel respecteren maar ik vind het niet passen bij een K20. Maar hij wordt wel netjes afgewerkt. Maar volgensmij is dit ook een EDM k20. Waarschijnlijk is die in Oktober klaar.
"S.J.":245kzndu wrote:Nederland heeft er straks wel wat geswapte K20 Civicjes om trots op te zijn. Denk aan Roger zijn KEK, Binnenkort een Civic Coupe EG model, Deze dan, En ik weenie wat er met die van TCC gaat gebeuren maar hoor dat die ook word opgeknapt.
Je zit ook op CCH toch? Ninjanyn heet die gast daar. Alleen wordt dit een Show & Go project. Denk aan Angel Eyes C-west voorbumper BC1 achterbumper Ait sideskirts . Ik kan show wel respecteren maar ik vind het niet passen bij een K20. Maar hij wordt wel netjes afgewerkt. Maar volgensmij is dit ook een EDM k20. Waarschijnlijk is die in Oktober klaar.[/quote:245kzndu]
ow die heb ik wel es voorbij zien komen........alleen wacht ik liever ff af met oordelen tot er daadwerkelijk in k20 inhangt....