Nou zeg, nieuwe regels? vond het al vreemd dat me oude ineens weg was :P
VTECCIE wrote:~ Avatar De maximale afmetingen voor een avatar zijn: 100 pixels x 100 pixels De maximale avatar bestands grootte is: 5000 bytes
Avatars mogen geen reclame uitingen bevatten, behalve indien expliciet aangevraagd en goedgekeurd door een van de moderators (VTECCIE of IvoG). Animated GIF's zijn ook niet toegestaan.
Gebruikers met Avatars die niet voldoen aan de regels ontvangen een bericht met het verzoek deze te wijzigen. Wordt er geen gehoor gegeven aan dit verzoek dan wordt de Avatar verwijderd.
Laatst aangepast door VTECCIE op Wo apr 25, 2007 14:18, in totaal 2 keer bewerkt
Dat is dus al op zijn minste een paar maanden Nyther.
Mooie omgeving inderdaad, mijn eerste vakantie limburg voelde dan ook echt aan als een vakantie naar het buitenland. Hier is het een biljartlaken eigenlijk.
Nog bezig met de install jongens! Net pas de fles netjes gemonteerd, ga nu de feed line onder de wagen leggen... Tis een 55HP dry systeem van ZEX. wellicht dat ik andere sproeiers bestel en er een 35-45HP shot van ga maken, just to be safe....
Nyther wrote:Nog bezig met de install jongens! Net pas de fles netjes gemonteerd, ga nu de feed line onder de wagen leggen... Tis een 55HP dry systeem van ZEX. wellicht dat ik andere sproeiers bestel en er een 35-45HP shot van ga maken, just to be safe....
Lijkt me een goed idee. Ik eens met iemand van NOS gepraat en men wist geen goed antwoord te geven op de vraag; "hoe stel je een VTEC motor af met NOS"?