ITR-Boy : grafiek toegevoegd p.5

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Goed bezig christophe, mooie update :twisted:
Sinister

Post by Sinister »

Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
Dat mag wel vind ik als je 600€ mag dokken voor een airbox.
Maar als het werkelijk meer pk en koppel levert dan andere producten is het zn geld natuurlijk wel waard.
Daarom mijn interesse, vermits ik nog nergens anders results van mugen performance parts gezien heb.
slydawg

Post by slydawg »

Sinister wrote:Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
Maar als het werkelijk meer pk en koppel levert dan andere producten is het zn geld natuurlijk wel waard.
Daarom mijn interesse, vermits ik nog nergens anders results van mugen performance parts gezien heb.

Is niet alleen performance wat uitmaakt, kwaliteit en pasvorm is ook belangrijk en dat is bij Mugen gewoon goed, tot in kleinste detail.
Als je een Mugen cat back neemt zal je zeker geen issues hebben met gerammel of dat soort dingen.
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

Sinister wrote:Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?

dyno komt er zeker aan nog even geduld :wink:
Image
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

ok deel twee van de uitlaat is ook terecht, lag al van 9 augustus bij de douane, dit vond ik nu wel lang duren, dus na een paar telefoontje mijn pakkje dan toch gevonden, heb dan maar gekozen om het zelf te gaan af halen, ben ik zeker dat ik het snel heb.

Dus morgen is snel over en weer naar Antwerpen.

En dan ben ik normaal in Asten aanwezig met men nieuwe mugen twinloop en toda header : :D /:
Image
mr. X

Post by mr. X »

Nice 8)
Katana

Post by Katana »

Mooie combinatie 8)
Apex

Post by Apex »

Nette ITR is het zo ! Mooie combi ook :-).

Die foto van de velgen is op Zolder genomen zie ik. Ik heb daar staan praten met iemand met een rode ITR. Was jij dat toevallig ? Ik was de eigenaar van die belachelijk schone witte ITR.

Zit de demper er al onder ?

Greetz Vincent
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

Apex wrote:Nette ITR is het zo ! Mooie combi ook :-).

Die foto van de velgen is op Zolder genomen zie ik. Ik heb daar staan praten met iemand met een rode ITR. Was jij dat toevallig ? Ik was de eigenaar van die belachelijk schone witte ITR.

Zit de demper er al onder ?

Greetz Vincent

Nee was ik niet :wink:
Image
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

Ondertussen zit mijn toda spruitstuk en mugen twinloop een weekje onder de wagen.

De beste koop die ik tot nu toe gedaan heb :!: :!: :!:

Je voelt echt een verschil onderin, trekt veel vlotter naar zijn vtec, weet niet wie hiervoor verantwoordelijk is, aangezien de header en de uitlaat gelijktijdig zijn gemonteerd. Vermoed wel dat de toda hierin de hoofdrol speelt.

Ook de uitlaat valt reuze mee, hoor niet echt een verschil met origineel.

Foto's volgen nog :wink:

Greetz ITR-Boy
Image
ITR-Boy

Post by ITR-Boy »

Gvd, één of andere mongool kon het niet laten om zijn handtekening achter te laten op mijn wagen.
Wagen is juist drie weken geleden volledig gespoten.

Image

Image
Image
Filip

Post by Filip »

Das pech man, een goed pak rammel verdienen ze :twisted: :twisted:
CW ITR 01034
Sinister

Post by Sinister »

Ja watte wa een smeerlappen.
chris

Post by chris »

:cry:
slydawg

Post by slydawg »

Jammer..heel jammer dat er zulke figuren rondlopen.....meer zal ik er niet over zeggen.
Sinan

Post by Sinan »

wat een vuile... :schieten:
roblom

Post by roblom »

ITR-Boy wrote:Zo even een update
Image

Image

Een hoop vormen van herkenning voor mij, de docklevelers en docking shelters (al het blauwe) op de achtergrond van de eerste foto komt bij het bedrijf vandaan waar ik nu voor werk.
En de Mugen uitlaat hangt ook onder mijn auto :D
roblom

Post by roblom »

ITR-Boy wrote:

dyno komt er zeker aan nog even geduld :wink:

De dyno's van de Mugen twinloop en de Mugen airbox heb ik inmiddels, en ja het werkt dus.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

ITR-Boy wrote:Gvd, één of andere mongool kon het niet laten om zijn handtekening achter te laten op mijn wagen.

Ik begrijp gewoon niet wat mensen bezielt om zulke toestanden uit te halen. Geen respect hebben ze voor andermans spullen.
Knite Force

Post by Knite Force »

Afmaken dat soort tuig!
Locked