ITR-Boy : grafiek toegevoegd p.5
Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
Dat mag wel vind ik als je 600€ mag dokken voor een airbox.
Maar als het werkelijk meer pk en koppel levert dan andere producten is het zn geld natuurlijk wel waard.
Daarom mijn interesse, vermits ik nog nergens anders results van mugen performance parts gezien heb.
Maar als het werkelijk meer pk en koppel levert dan andere producten is het zn geld natuurlijk wel waard.
Daarom mijn interesse, vermits ik nog nergens anders results van mugen performance parts gezien heb.
Sinister wrote:Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
Is niet alleen performance wat uitmaakt, kwaliteit en pasvorm is ook belangrijk en dat is bij Mugen gewoon goed, tot in kleinste detail.
Als je een Mugen cat back neemt zal je zeker geen issues hebben met gerammel of dat soort dingen.
Sinister wrote:Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
dyno komt er zeker aan nog even geduld :wink:

ok deel twee van de uitlaat is ook terecht, lag al van 9 augustus bij de douane, dit vond ik nu wel lang duren, dus na een paar telefoontje mijn pakkje dan toch gevonden, heb dan maar gekozen om het zelf te gaan af halen, ben ik zeker dat ik het snel heb.
Dus morgen is snel over en weer naar Antwerpen.
En dan ben ik normaal in Asten aanwezig met men nieuwe mugen twinloop en toda header :
/:
Dus morgen is snel over en weer naar Antwerpen.
En dan ben ik normaal in Asten aanwezig met men nieuwe mugen twinloop en toda header :

Apex wrote:Nette ITR is het zo ! Mooie combi ook :-).
Die foto van de velgen is op Zolder genomen zie ik. Ik heb daar staan praten met iemand met een rode ITR. Was jij dat toevallig ? Ik was de eigenaar van die belachelijk schone witte ITR.
Zit de demper er al onder ?
Greetz Vincent
Nee was ik niet :wink:

Ondertussen zit mijn toda spruitstuk en mugen twinloop een weekje onder de wagen.
De beste koop die ik tot nu toe gedaan heb :!: :!: :!:
Je voelt echt een verschil onderin, trekt veel vlotter naar zijn vtec, weet niet wie hiervoor verantwoordelijk is, aangezien de header en de uitlaat gelijktijdig zijn gemonteerd. Vermoed wel dat de toda hierin de hoofdrol speelt.
Ook de uitlaat valt reuze mee, hoor niet echt een verschil met origineel.
Foto's volgen nog :wink:
Greetz ITR-Boy
De beste koop die ik tot nu toe gedaan heb :!: :!: :!:
Je voelt echt een verschil onderin, trekt veel vlotter naar zijn vtec, weet niet wie hiervoor verantwoordelijk is, aangezien de header en de uitlaat gelijktijdig zijn gemonteerd. Vermoed wel dat de toda hierin de hoofdrol speelt.
Ook de uitlaat valt reuze mee, hoor niet echt een verschil met origineel.
Foto's volgen nog :wink:
Greetz ITR-Boy

ITR-Boy wrote:Sinister wrote:Kzou wel eens dyno results willen zien van die Mugen stuff want ze beweren dat het zoveel opleverd qua performance?
dyno komt er zeker aan nog even geduld :wink:
De dyno's van de Mugen twinloop en de Mugen airbox heb ik inmiddels, en ja het werkt dus.