Nu zo gezegd , maar niet zo gedaan ...
Het betreft een Alpine tuner IVA D310R en een navigatie module NVE N099P en ik die dacht ok ik heb dit 10 jaar professioneel gemonteerd dus no prob , tot ik begon eerst de aparte tuner module en dvd-rom geen probleem maar het scherm was een probleem (ik heb niet geopteerd voor een dubbel-din toestel in m'n itr , omdat dit veel meer opvalt en ik ken die dubbel-din toestellen ...) het scherm plaatsen in het normale radio gat was niet mogelijk omdat vanaf het scherm opent het recht tegen de knoppen van de verwarming komt , wat nu ?????
Wel het beste middel tegen niet roken in de wagen is ... je smijt je asbak eruit , je werkt een aantal uur aan het aanpassen van je middenconsole en raar maar waar hij past !
Ok hij zit 1cm meer naar voren dan het normale radio gat maar wie handig is lost dit wel op (veel werk pffff) en het enigste nadeel aan dit alles is geen asbak en drankhouder word krap maar lukt wel .
Ik wou dit gewoon ff delen als er nog mensen zijn die zulks dergelijk in een itr willen plaatsen of laten plaatsen .
Misschien een fotootje :

Op de eerste foto lijkt het of hij ver naar voren zit maar dit is ondertussen veranderd ... ik vind het geslaagd ... maar ieder z'n mening natuurlijk !!