jupke
RedSun wrote:ik denk ook niet dat hij deze auto gekocht had als hij standaard zo laag lag. Dan kun je echt nergens komen.
Ik vindt het vet!! en heb nog geen andere auto gezien met air-ride eerlijk gezegd.
zijn er zat zelfs een CTR die was zondag met mij richting belgie gereden,ik weet niet of hij hier op het forum zit (zat ook nog een turbo op)

mr. X wrote:Als ik zo'n foto in mijn vrienden kring laat zien krijg je hoogst waarschijnlijk te horen: "Is hij door zijn veren gezakt?"
Achter ziet die CTR er écht niet uit.
Turbo of niet, ik vind het net een tupperware bak lijken, ook al zou hij alleen maar air ride hebben.
We weten nou wel hoe je erover denkt M, los daarvan vind ik het een kunst om naar te kijken. Erin rijden is weer een andere zaak, maar daar ga ik geen commentaar op leveren.
-
jupke wrote:RedSun wrote:ik denk ook niet dat hij deze auto gekocht had als hij standaard zo laag lag. Dan kun je echt nergens komen.
Ik vindt het vet!! en heb nog geen andere auto gezien met air-ride eerlijk gezegd.
zijn er zat zelfs een CTR die was zondag met mij richting belgie gereden,ik weet niet of hij hier op het forum zit (zat ook nog een turbo op)
Ik heb dat ding in Rosmalen zien staan.
Ze waren ook nog bij de onze wezen kijken.
Ik vind hem gewoon verhoe.d...........
zo even een update:
motorruim momenteel zelf aan het spuiten,want dat was nog groen :-?
ook een afspraak staan bij de bekleder om alles in 2 kleuren leer te maken.
stoelen/achterbank/panelen/deurpanelen/armsteun/en de dak hemel,de accord gaat er 1 okt heen.
het dash gaat in de winterperiode erheen,ook om het met leer te bekleden.
voor:
na:
luchtfilter bak en andere troep netjes losgehaald en koplampen etc ook eruit gehaald(op foto niet zichtbaar) zodat echt alles blauw is
1ste keer gespoten
blanke lak erover 2x en alles terug gemonteerd
ok de beugel van de accu(was 1 bonk roest) in kleur gespoten
daarna de paravan gedemonteerd om morgen de rest van het motorruim te spuiten,de rechterkant ook alles los gehaald wat los kan:
daarna ook nog de kapjes gespoten waar dat kon:
de luchtfilterbak komt niet meer terug.
daar komt een cai voor in de plaats morgen
volgende week ook nog naar lowriderparts om even te kijken voor digitale meters voor de airride.
deurpaneel al kaal gemaakt:

motorruim momenteel zelf aan het spuiten,want dat was nog groen :-?
ook een afspraak staan bij de bekleder om alles in 2 kleuren leer te maken.
stoelen/achterbank/panelen/deurpanelen/armsteun/en de dak hemel,de accord gaat er 1 okt heen.
het dash gaat in de winterperiode erheen,ook om het met leer te bekleden.
voor:

na:
luchtfilter bak en andere troep netjes losgehaald en koplampen etc ook eruit gehaald(op foto niet zichtbaar) zodat echt alles blauw is

1ste keer gespoten

blanke lak erover 2x en alles terug gemonteerd

daarna de paravan gedemonteerd om morgen de rest van het motorruim te spuiten,de rechterkant ook alles los gehaald wat los kan:

daarna ook nog de kapjes gespoten waar dat kon:

de luchtfilterbak komt niet meer terug.
daar komt een cai voor in de plaats morgen

volgende week ook nog naar lowriderparts om even te kijken voor digitale meters voor de airride.
deurpaneel al kaal gemaakt:

zo vandaag alles klaar gekregen.
helaas was er geen cai voor een accord coupe leverbaar dus nu heb ik van mijn vrouwke een andere gekregen.
past perfect en mooi geluid.
alles is ook gespoten
ps: rechts moet nog 1x opnieuw ik was wat te haastig met de blanke lak,zitten nu druipers.
en de gele slang word nog vervangen door een blauwe
helaas was er geen cai voor een accord coupe leverbaar dus nu heb ik van mijn vrouwke een andere gekregen.
past perfect en mooi geluid.
alles is ook gespoten

ps: rechts moet nog 1x opnieuw ik was wat te haastig met de blanke lak,zitten nu druipers.
en de gele slang word nog vervangen door een blauwe