Kleurcode middenpaneel facelift Civic Type R EP3
Kleurcode middenpaneel facelift Civic Type R EP3
Wil mijn midden paneel in de juiste kleur gaan spuiten, daar de vorige eigenaar hieraaan een aantal kleine schoonheidsfoutjes heeft achtergelaten.
Iemand enig idee wat de kleurcode is, of uit eigen ervaring weet wat hier het best in de buurt komt ?
Alvast bedankt.
Iemand enig idee wat de kleurcode is, of uit eigen ervaring weet wat hier het best in de buurt komt ?
Alvast bedankt.
Re: Kleurcode middenpaneel facelift Civic Type R EP3
ToyZ wrote:Wil mijn midden paneel in de juiste kleur gaan spuiten, daar de vorige eigenaar hieraaan een aantal kleine schoonheidsfoutjes heeft achtergelaten.
Alvast bedankt.
weet je dealer dit niet?
Ziet er zeker netjes uit Gangaran !!
Denk dat ik van de week maar even rij naar een plaatselijke autolakken speciaalzaak. Eens kijken of ze iets voor me kunnen mengen dat in de buurt komt.
Dealer weet helaas niet zoveel. Echte liefhebbers ben ik tot op heden niet bij een Honda dealer tegengekomen, waardoor ik deze zoveel als mogelijk mijd.
Groeten,
Tommy
Denk dat ik van de week maar even rij naar een plaatselijke autolakken speciaalzaak. Eens kijken of ze iets voor me kunnen mengen dat in de buurt komt.
Dealer weet helaas niet zoveel. Echte liefhebbers ben ik tot op heden niet bij een Honda dealer tegengekomen, waardoor ik deze zoveel als mogelijk mijd.
Groeten,
Tommy
ToyZ wrote:Dealer weet helaas niet zoveel. Echte liefhebbers ben ik tot op heden niet bij een Honda dealer tegengekomen, waardoor ik deze zoveel als mogelijk mijd.
Groeten,
Tommy
U vraagt, wij draaien!
Katana/Frans weet er alles van!
artikelnummer en kleurcode dashpaneel volgens Web-EPC :
- 77250-S6D-G01ZC PANEL ASS *NH442L*
> Brutoprijs incl. BTW 77,91 EUR
Groeten Keung :wink:
www.autoamersfoort.net
Keung wrote:ToyZ wrote:Dealer weet helaas niet zoveel. Echte liefhebbers ben ik tot op heden niet bij een Honda dealer tegengekomen, waardoor ik deze zoveel als mogelijk mijd.
Groeten,
Tommy
U vraagt, wij draaien!
Katana/Frans weet er alles van!
artikelnummer en kleurcode dashpaneel volgens Web-EPC :
- 77250-S6D-G01ZC PANEL ASS *NH442L*
> Brutoprijs incl. BTW 77,91 EUR
Groeten Keung :wink:
www.autoamersfoort.net
Kijk helemaal TOP !!.
Hier heb ik wat aan.
Enige vraag die ik dan nog heb of dit onderdeelnummer en de kleurcode voor een gefacelift type is, dus model 2004<
Alvast bedankt !!
ToyZ wrote:Ziet er zeker netjes uit Gangaran !!
Groeten,
Tommy
hangt van je dealer af. van den akker in veghel doet alles voor je....