wie zei niet op internet? :wink:
maaruh dat is/was ie wel....
en nog een keer kijken....... :lol: :lol:
TV programma: De grote beurt.
AllGo wrote:crx303 wrote:Sinan wrote:herhaling van de porsche is vrijdag op blik op de weg
Dus de ene keer bij wegmisbruikers en de volgende keer bij blik op de weg? :-?
Blik op de weg begint pas 18 sept. weer :-?
Nou leuk, die leo de haas met z'n regeltjes en "grapjes" echt wat is dat saai.
Laatst ging het over onnodig links rijden. Ik vraag me af of die politie dan echt niks te doen heeft ofzo.
Je rijdt 120 links, maar dan ben je fout want je hindert dan bumperklevers die er voorbij willen........... :roll:
ik had een jaartje geleden s'avonds een mevrouwtje die links reed en er was op de snelweg geen auto te zien voor 5 km.. ik d8 die ziet me wel (lampen) maaruhh neeejjjj gewoon links blijven rijden met 100 ongeveer..
das pas leuk als je er met 170 aan komt. ik er achter rijden en nog niets..
na ongeveer 3km had ze het toch door dat ze niet alleen op de aarde was :shock:
Of van die suffe gasten die achter de vrachtwagens rijden en je komt er aan op de linkerbaan en dan gaan ze met een verschil van 1 km inhalen..
das pas lekker.. :-? :-?
Of van die suffe gasten die achter de vrachtwagens rijden en je komt er aan op de linkerbaan en dan gaan ze met een verschil van 1 km inhalen..
D_ToXx wrote:ik had een jaartje geleden s'avonds een mevrouwtje die links reed en er was op de snelweg geen auto te zien voor 5 km.. ik d8 die ziet me wel (lampen) maaruhh neeejjjj gewoon links blijven rijden met 100 ongeveer..
Ik weenie hoelang het duurt tot je 3km hebt gereden met ene gangetje van 100km/h maar ik had na een minuut of 2 gewoon rechts ingehaald.
Of tutteren.
ik d8 dat dus ook maar er gewoon eens achter gehangen om te kijken hoelang het duurde voordat mevrouwtje me doorhad....
en stel je eens voor dat ze schrikt omdat je rechts inhaalt.. en in één keer naar rechts schiet....
vorige week nog op de (oude) brug venlo voor de kenners..
ik reed op de rechter baan en knalt er een fiat (links rijdend) voor me... en ja we gingen ongeveer 2 km sneller op de rechterbaan, dat was echt tijdwinst van die meneer!!! Ik vol in de remmen, gelukkkig reed de auto me ver zat.. als ik niet geremd had had ik in de maas gelegen..scheelde echt ongeveer 20 cm met remmen..
er rechts voorbij schieten is echt link, stel je eens voor dat je moet uitwijken naar de vluchtstrook er er staat een auto met een platte band...
en stel je eens voor dat ze schrikt omdat je rechts inhaalt.. en in één keer naar rechts schiet....
vorige week nog op de (oude) brug venlo voor de kenners..
ik reed op de rechter baan en knalt er een fiat (links rijdend) voor me... en ja we gingen ongeveer 2 km sneller op de rechterbaan, dat was echt tijdwinst van die meneer!!! Ik vol in de remmen, gelukkkig reed de auto me ver zat.. als ik niet geremd had had ik in de maas gelegen..scheelde echt ongeveer 20 cm met remmen..
er rechts voorbij schieten is echt link, stel je eens voor dat je moet uitwijken naar de vluchtstrook er er staat een auto met een platte band...