Mugen Civic Type-R
haha
Maar serieus, op zich kan iedereen wel meerijden met een Ferrari. Er één meekrijgen om zelf te scheuren is een heel ander verhaal én ander gevoel!!
Als ik naast m'n pa zit in de NSX vind ik het ding een stuk minder indrukwekkend dan wanneer ik zelf het gaspedaal indruk. Je kan nooit zeggen hoe een auto rijdt als je ernaast zit, zelf rijden is the only way :wink:
p.s. wanneer ga je ons nou eens officieel op de hoogte stellen van je geslachtswijziging???

Maar serieus, op zich kan iedereen wel meerijden met een Ferrari. Er één meekrijgen om zelf te scheuren is een heel ander verhaal én ander gevoel!!
Als ik naast m'n pa zit in de NSX vind ik het ding een stuk minder indrukwekkend dan wanneer ik zelf het gaspedaal indruk. Je kan nooit zeggen hoe een auto rijdt als je ernaast zit, zelf rijden is the only way :wink:
p.s. wanneer ga je ons nou eens officieel op de hoogte stellen van je geslachtswijziging???
Ja ben ik het helemaal met je eens. Vriend van mn vader heeft ook een Ferrari. Zn 3e. Heb in al die dingen meegereden, maar ik geloof zelf dat je zo'n auto zelf moet ervaren met rijden. Ik zou dat zó graag eens doen. Ben namelijk zó vreselijk nieuwschierig hoe zo'n hok nou in de bochten hangt en wat mogelijk is. Volgens mij is dat onvoorstelbaar vergeleken met je EP3-tje :razz:
Huh :-? godver ik heb dat veranderd!
Volgens mij loopt een moderator te fukken grmbl.
Van de Mugen type RR worden er maar 300 gebouwd.
http://www.evo.co.uk/news/evonews/20998 ... ype_r.html
http://www.evo.co.uk/news/evonews/20998 ... ype_r.html
mr. X wrote:Ja ben ik het helemaal met je eens. Vriend van mn vader heeft ook een Ferrari. Zn 3e. Heb in al die dingen meegereden, maar ik geloof zelf dat je zo'n auto zelf moet ervaren met rijden. Ik zou dat zó graag eens doen. Ben namelijk zó vreselijk nieuwschierig hoe zo'n hok nou in de bochten hangt en wat mogelijk is. Volgens mij is dat onvoorstelbaar vergeleken met je EP3-tje :razz:
Maar als je minderjarig bent en je grote liefde licht bij auto's dan is meerijden het leukste wat er is. Soms denk ik zo van ik wil niet me rijbewijs halen op me 18e ik rij nu in zoveel moois mee. Hopen dat ik binnenkort B16B kan voelen.