Uhm.. Mag ik überhoupt nog mee? Het is niet zo dat ik laat ben ofzo hoor :roll:
Durf nog niet te zeggen of ik daadwerkelijk kom, ik zou zaterdag avond namelijk ver weg uit gaan waar ook even geld voor moet zijn. Internet bankieren doet het niet dus kan niet kijken hoe het met de financie zit..
Ik heb geen speciale wensen , maar kan iemand mij wel helpen met het afstellen van de juiste brandstofdruk?? Dus de AFR? Naar mijn idee staat hij juist , maar er kan altijd iets in zitten.
wilco wrote:Ik heb geen speciale wensen , maar kan iemand mij wel helpen met het afstellen van de juiste brandstofdruk?? Dus de AFR? Naar mijn idee staat hij juist , maar er kan altijd iets in zitten.
wilco wrote:Ik heb geen speciale wensen , maar kan iemand mij wel helpen met het afstellen van de juiste brandstofdruk?? Dus de AFR? Naar mijn idee staat hij juist , maar er kan altijd iets in zitten.
Is dus eigenlijk een speciale wens :wink:
Yep :wink:
Je kan de trottlebody vragen maar voorwaarde is een FPR.
ToyZ wrote:Hoogstwaarschijnlijk kom ik ook even een kijkje nemen. Kan ik gelijk even proefen hoe het clubgevoel is. Heb me namelijk nog niet aangemeld bij de club, maar zal dat zeker gaan doen binnenkort.
Groeten,
Tommy
Kennis maken kan altijd Tommy, U staat op de gasten lijst
Uhm.. Mag ik überhoupt nog mee? Het is niet zo dat ik laat ben ofzo hoor :roll: Durf nog niet te zeggen of ik daadwerkelijk kom, ik zou zaterdag avond namelijk ver weg uit gaan waar ook even geld voor moet zijn. Internet bankieren doet het niet dus kan niet kijken hoe het met de financie zit..
Je kan altijd even langs komen, hoop ECU speelgoed deze keer.
Los van het feit dat Wilco zijn AFR afgesteld wil hebben en Frans het over de FPR heeft, stelde Frank volgens mij een eis dat de FPR afgesteld moet kunnen worden aan de hand van een FPG...
Was weer een leerzaam dagje en veel vuurwerk gezien, en in mijn geval werk aan de winkel :censor Wil wel graag mijn 16 verloren paarden terug, hopelijk zitten die ook inbegrepen bij de 12 maanden garantie die ik bij aankoop gekregen heb. Maar verder nog een paar goede MB6 tips gekregen vandaag :thumbs: Frans en de mensen bij RICA, bedankt voor de organisatie. Een volgende keer probeer ik er weer bij te zijn, kijken of ik dan met een complete manege op de proppen kom.
overigens: wat een :censor file zeg op de terugweg. Wie gaat er dan ook asfalteren op de A4 als de Type-R club een rollenbankdag heeft?