Honda radio, aux in?
Honda radio, aux in?
Vraagje. Heeft de standaad Honda Civic radio(bj 2003, een integrated) een AUX in aansluiting? Ik weet dat ie wel een CD wisselaar ingang heeft. Maar wellicht ook aux?
autodre wrote:De vraag van mij kwam, omdat ik mijn IPOD wil aansluiten. Had eens via Ron de Vries een Icelink plus set laten installeren, en werkte mooi niet :S Dus geld terug...Maar wil graag IPOD op de radio aansluiten, vandaar de vraag
Voor zover mij bekend is , hebben de nieuwe Honda / I-Pod adapters dezelfde stekkers als de 'oude' cd-wisselaars.
Ik heb op mijn werk nog niet kunnen proberen of de huidige I-Pod ook op de oudere radio-cd spelers afgestemd zijn.
Zelf zie ik geen problemen erin, maar 100% zeker weten kan ik niet.
Wel heb ik een artikelnummer: Adapter for ipod 08A28-1J6-100
180,65 EUR
Deze is dan zonder bevestigingskit, alleen kwestie van rammelvrij achter de dashboard verbergen/ monteren.
Keung wrote:autodre wrote:De vraag van mij kwam, omdat ik mijn IPOD wil aansluiten. Had eens via Ron de Vries een Icelink plus set laten installeren, en werkte mooi niet :S Dus geld terug...Maar wil graag IPOD op de radio aansluiten, vandaar de vraag
Voor zover mij bekend is , hebben de nieuwe Honda / I-Pod adapters dezelfde stekkers als de 'oude' cd-wisselaars.
Ik heb op mijn werk nog niet kunnen proberen of de huidige I-Pod ook op de oudere radio-cd spelers afgestemd zijn.
Zelf zie ik geen problemen erin, maar 100% zeker weten kan ik niet.
Wel heb ik een artikelnummer: Adapter for ipod 08A28-1J6-100
180,65 EUR
Deze is dan zonder bevestigingskit, alleen kwestie van rammelvrij achter de dashboard verbergen/ monteren.
Oki, wordt ie ook opgeladen dan? Dat had de ICEPOD wel...(gaat de kabel in speakeruitgang van de IPOD of in het dockingslot) Thnx for checking trouwens!
Keung wrote:Ja, de I-Pod wordt ook opgeladen.
Verder krijg je op de display hetzelfde te zien als bij een CD-wisselaar, dus alleen tracknummer (1- 99 ofzo) geen ID-tags, artiest, songtitel ed.!
Hmm interesant! En kan je via je radio naar de volgende song of moet je dan je ipod bedienen?
Thanks again!
Keung wrote:Bij alle 2006 en 2007 modellen is de bediening zowel op het stuur als op de radio zelf.
Bij Civic modellen tot 2005 is de bediening alleen op de radio zelf.
Kortom, het is dezelfde bediening als bij een optionele cd-wisselaar.
Dankjewel. Op radio is goed. Gaat erom dat ik NEXT gewoon kan doen op de radio, en niet eerst de ipod weer moet pakken etc
Mijn pa heeft een Ipod kabeltje op de S2000 (wel andere radio dan ctr) en kvind dat heeel vervelend werken. Het is ok als je hem op random zet, dan kun je gewoon volgende drukken als je het liedje niet leuk vind.
Maar het nadeel is dat je de Ipod niet meer kan bedienen als die aangesloten zit. Dus je kunt geen liedje zoeken, ook niet via de radio. Als het album afgelopen is moet je de Ipod los halen, volgende album kiezen en weer aansluiten.....
Vind het niet zo een fantastisch systeem. Met een aux in kun je de ipod niet met de radio bedienen, maar je kunt wel de Ipod bedienen en liedjes zoeken of album switchen.
Maar het nadeel is dat je de Ipod niet meer kan bedienen als die aangesloten zit. Dus je kunt geen liedje zoeken, ook niet via de radio. Als het album afgelopen is moet je de Ipod los halen, volgende album kiezen en weer aansluiten.....
Vind het niet zo een fantastisch systeem. Met een aux in kun je de ipod niet met de radio bedienen, maar je kunt wel de Ipod bedienen en liedjes zoeken of album switchen.
slydawg wrote:FM transmitter?
Ik had zo'n ding gekocht een tijdje terug. Daar wordt je niet vrolijk van, probeer maar eens een frequentie te vinden zonder storingen. Die zijn er dus niet...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007