Don't try your luck too often...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
slydawg

Post by slydawg »

Het enige waar je het potentieel van je speeltjes legaal kan gebruiken is op een circuit...
Ik begrijp ook zeker dat niet iedereen met illegale snelheden op de plaats van bestemming wil komen maar met toerritten enz wil dat soms wel gebeuren. Niemand wordt verplicht ook te gaan scheuren als iemand anders dat doet, zorg ervoor dat je een kaart of navi hebt die je op jouw tempo naar de plaats van bestemming brengt.
ee8

Post by ee8 »

aangezien dus alles wat we doen aan onze hokken ten aanzien van de prestaties is en maar een zeer klein aantal mensen die potentie op het circuit gebruikt kunnen we net zo goed gaan kantklossen dan he........
gerbengtt

Post by gerbengtt »

slydawg wrote:Het enige waar je het potentieel van je speeltjes legaal kan gebruiken is op een circuit...
duitsland kun je je ook nog aardig uitleven 8) daar ga ik donderdag effe wat pk,tjes loslaten :roll: :dontspeak:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

tip: als je in duitsland wil trappen zorg er voor dat je gaat als het een beetje rustig is,of s avonds laat of heel vroeg.want met 200+ op de linker baan als er een auto in wil halen met die drukte valt moeilijk tegen te remmen... maar blijft leuk :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Een echte Duitser ziet dit aankomen.

Heb daar met de Integra 2 maal een voorbeeld van meegemaakt.
Één auto zette eerst zijn knipperlicht uit om vervolgens een beetje richting links te komen. Echter kwam ik daar met (laten we het houden op) 200++ km/h aan. Hij zag het op tijd en trok aan zn stuur om gelijk achter de auto te blijven.

Zelfde met een vrachtwagen die een andere vrachtwagen wou inhalen. Dat was wel even schrikken, maar hetzelfde verhaal.

Heb het zelf ook een keer gehad dat ik zelf met zo'n hoge snelheid ingehaald werd.
Ik moest een man rijden (directie chauffeur) en we reden op de rechter rijbaan (2 baans weg) zonder snelheids limiet.
Ik kijk ALTIJD onwijs goed in mn spiegels en in Duitsland wel 2 keer. Echter had je dit gewoon niet kunnen zien. Er kwam een motor aan (één lamp is véél lastiger in te schatten) ik geloof dat hij DIK 250 km/h reed man o man wat ging hij hard. Wij tufte daar met 120 omdat de man niet graag hard reed.
Ik zag het toch optijd, maar niet optijd genoeg om het plezant te maken voor de man achterin. Ik moest namelijk redelijk op de rem. Toevallig zat hij aan de telefoon en keek dus zo raar op, maar toen de motor (ik dacht een R1) er voorbij schoot zei ie nog helemaal opgewekt aan de telefoon Chris, er schiet ons nou een motorvoorbij met dik 2 keer onze snelheid en moest lachen.

Duitsland is altijd wel mooi, daar zijn mannen (en natuurlijk ook vrouwen) die nog kunnen rijden
D_ToXx

Post by D_ToXx »

nederland is een suf land om in te rijden...
men (man en vrouw) kijkt alleen maar vooruit en niet achteruit.

kom je er aan met 170(soory) begint er een suffe meneer in te halen omdat hij( meneer) maar 1 sec in zijn spiegeltje kijkt en geen snelheid in schat.. in duitsland kijkt men en naar een 5 sec weer om de snelheid van achterkomend verkeer in te schatten...

thats's why i'm loving it!! hamburgerberg...nuhrenberghring
Jo&

Post by Jo& »

Rotterdam naar Neurenberg 2x tanken 4uur tijd... Need I say anymore?
Dimer

Post by Dimer »

8)

Ik heb een keer 24 uur gedaan over Amsterdam - Zwitserland, Zwitserland - Amsterdam. Incl Burger King 2x, tanken, uitrusten op plaats van bestemming en op de terugweg 4x (of meer) accu's verwisselen :D
mr. X

Post by mr. X »

:dunno:

Wat heb JIJ dan wel niet gedaan allemaal :lol:
Dimer

Post by Dimer »

Het verhaal staat volgens mij hier wel ergens @ forum, ik zal het eens opzoeken.

Het was met een FR-V btw :wink:
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Le Mans - Hellevoetsluis, 4.5 uur precies gheghe. Met een duikboot op wielen btw.

Autobahn is op zich wel leuk, vooral met de motor, continu 260+, schiet aardig op dan.
Image
RedSun

Post by RedSun »

gerbengtt wrote:
slydawg wrote:Het enige waar je het potentieel van je speeltjes legaal kan gebruiken is op een circuit...
duitsland kun je je ook nog aardig uitleven 8) daar ga ik donderdag effe wat pk,tjes loslaten :roll: :dontspeak:

Jij ook al? Ik ben donderdag ook op de autobahn, naar Leipzig.
Hoe laat vertrek je en met wat?

Mijn record is amsterdam antwerpen deur tot deur in 52 min.
Nana korobi ya oki
gerbengtt

Post by gerbengtt »

RedSun wrote:
gerbengtt wrote:

Jij ook al? Ik ben donderdag ook op de autobahn, naar Leipzig.
Hoe laat vertrek je en met wat?

Mijn record is amsterdam antwerpen deur tot deur in 52 min.

ik vertrek rond 10.00 10.15 vanuit enkhuizen.ga naar nieuw bergen(tegen de duitse grens) waar mijn auto opnieuw gemapt wordt.(de heenreis zal tuf tuf style zijn helaas :cry: ik zal daarna op de E311 te vinden zijn :twisted:
Locked